שיא אישי לסון, בייל דורש זמן: טוטנהאם חוגגת ניצחון בבכורה של מייסון

בצל מחאת האוהדים ופיטוריו של מוריניו, המנג'ר של התרנגולים הפך לצעיר בתולדות הפרמיירליג שעומד על הקווים וראה את חניכיו חוזרים מפיגור ל-1:2 דרמטי על סאות'המפטון: "אני מרגיש בעיקר הקלה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אחרי פיטוריו של ז'וזה מוריניו, טוטנהאם השיגה אתמול (רביעי) 1:2 דרמטי על סאות'המפטון בבכורה של ראיין מייסון על הקווים, שהפך בגיל 29 ו-312 ימים למנג'ר הצעיר בתולדות הפרמיירליג. התרנגולים נקלעו לפיגור משער של דני אינגס (30), אך גארת' בייל (60) ויונג מין סון (90, פנדל) קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון וחיפו על היעדרו של הארי קיין הפצוע.

סון, שהבקיע במספרים דו ספרתיים בפרמיירליג בחמש העונות האחרונות ברציפות, הבקיע את שערו ה-15 העונה ושיפר את שיא האישי, שעמד על 14 בעונת 2016/17. באשר לבייל, המושאל מריאל מדריד מעורב ישירות בשישה שערים בשלושת משחקי הבית האחרונים של טוטנהאם בהם פתח בהרכב (חמישה גולים ובישול). "גארת 'הוא שחקן יוצא דופן. כשאין לך את קיין, אתה צריך מישהו שיכול לעשות את ההבדל בשליש האחרון ואני שמח שהוא עשה את זה", אמר מייסון.

בייל עצמו סיכם: "סאות'המפטון דחפה חזק מאוד בהתחלה ופתחה את המשחק הרבה יותר טוב מאיתנו. צריך לזכור שהיו לנו רק כמה ימים עם המנג'ר החדש, אז כמובן שזה משהו שלוקח קצת זמן. הייתה לנו שיחה טובה איתו בהפסקה, עלינו טוב יותר למחצית השנייה והיינו ראויים לניצחון. אנחנו צריכים להיות סבלניים, כי לוקח זמן לשנות ולהתרגל לרעיונות חדשים. אני בטוח שנהיה טובים יותר כבר בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי בשבוע הבא".

ראיין מייסון
ראיין מייסון | Tottenham Hotspur FC / Contributor

למעלה מ-100 אוהדים התאספו מחוץ לאצטדיון ומחו נגד הבעלים דניאל לוי, שאחראי לכך שטוטנהאם הייתה אחת הקבוצות שנרשמו לסופרליג לפני שהפרויקט הושעה, בין השאר בשל לחץ אוהדי הקבוצות והרעש הציבורי הגדול. "אני באמת לא יכול לחוות דעה על זה, אני בטוח שאתם יכולים לכבד את העובדה שהראש שלי והאנרגיות שלי היו לחלוטין בהכנה למשחק", הבהיר מייסון.

מנג'ר טוטנהאם המשיך: "מחאת האוהדים? לא ראיתי מה היה מחוץ לאצטדיון, כך שאני באמת לא יכול להגיב. הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא ליצור אנרגיה טובה סביב המועדון. כשאתה מנצח זה כמובן עוזר, אבל מבחינתי מה שחשוב יותר זה שהיכולת במחצית השנייה הייתה כפי שציפיתי שהיא תהיה. למרבה המזל ניצחנו ממש לקראת הסיום והפנים שלנו קדימה".

מייסון סיכם את הבכורה שלו: "התנתקתי מהרעשים החיצוניים והתמקדתי בכדורגל. אני מרגיש בעיקר הקלה, כי זו הייתה מערבולת עבורי ביומיים-שלושה האחרונים. במחצית הראשונה היה לנו מאוד קשה, אבל הביצועים, המחויבות והאנרגיה היו מבריקים במחצית השנייה. בהתחלה היה די קשה לצאת וסאות'המפטון הייתה טובה מאוד. היא יצרה כמה הזדמנויות. הוגו לוריס סיפק שתי הצלות ברמה עולמית אבל בהמשך השתלטנו על המשחק והיה ברור שאנחנו הולכים לנצח".

גארת' בייל
גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC / Contributor

טוטנהאם ניצבת במקום השישי עם 53 נקודות, שתיים פחות מאשר לצ'לסי הרביעית, לה גם משחק חסר. בשבוע הבא ינסו מייסון וחניכיו לזכות בתואר, כשיתמודדו כאמור מול סיטי בגמר גביע הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי