פלה ספד למראדונה במכתב מרגש: אני אוהב אותך

פלה, דייגו מראדונה | PATRICK KOVARIK/AFP via Getty Images

שנים שהם נחשבו ליריבים והתחרו על התואר 'שחקן הטוב בהיסטוריה'. הברזילאי כתב על הארגנטינאי שבוע לאחר פטירתו: "היית גאון שכישף את כולם עם הכדור. חבל שלא יכולנו להתפעל זה מזה יותר. תודה רבה על המסע שלנו"

(גודל טקסט)

שמונה ימים לאחר מותו של דייגו מראדונה, שלדעת רבים נחשב לשחקן הטוב ביותר בהיסטוריה, ועולם הכדורגל עדיין מתקשה לעכל את מה שקרה. ליאו מסי הציג מחווה מיוחדת וכך עשה גם בין היתר לורנצו אינסינייה, קפטן נאפולי. פלה, שנחשב במשך שנים ליריבו של מראדונה והמתחרה שלו על הטייטל השחקן הטוב מכולם, כתב עבורו מכתב מרגש וספד לו ברשתות החברתיות. אגב, כתמונת הפרופיל שלו בטוויטר בחר פלה בתמונה עם מראדונה.

"עברו שבעה ימים מאז שעזבת. אנשים רבים אהבו להשוות בינינו כל הזמן. היית גאון שכישף את העולם, קוסם עם הכדור לרגליו, אגדה אמיתית. אבל מעל הכל מבחינתי תמיד היית חבר נהדר עם לב גדול יותר יותר", כתב פלה.

"היום אני יודע שהעולם הרבה יותר טוב אם היינו יכולים פחות להשוות בינינו ולהתחיל להתפעל זה מזה יותר. אני רוצה לומר שאי אפשר להשוות אלייך אף אחד. הדרך שלך התאפיינה ביושר, היא הייתה דרך מיוחדת וייחודית. לימדת אותנו שעלינו לאהוב ולומר 'אני אוהב אותך', הרבה יותר פעמים".

פלה ומראדונה. "חבל שלא יכולנו להתפעל אחד מהשני יותר" | PATRICK KOVARIK / Staff

פלה סיכם: "הפרידה המהירה שלך לא נתנה לי אפשרות לומר לך את זה, אז אני פשוט אכתוב את זה: אני אוהב אותך, דייגו. ידידי היקר, תודה רבה על כל המסע שלנו". המשפט האחרון היה זה שאמר פלה כבר ביום מותו של הארגנטינאי: "יום אחד עוד נשחק יחד בגן עדן באותה הקבוצה ואז אוכל לחבק אותך שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי