דה ליכט מכחיש: "דיאטה דלת פחמימות? זה סיפור פרוע"

מתייס דה ליכט, לאוטרו מרטינס
מתייס דה ליכט, לאוטרו מרטינס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הבלם לא אהב את הדיווחים על כך שהגיע לאיטליה בעודף משקל והתבקש ממאמנו לשנות את התזונה. ההולנדי הודה: "הייתי מודאג יותר מדי וחששתי לא לבצע טעויות, זה מעולם לא קרה לי בקריירה". וגם: נקודת המפנה ביובה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
מתייס דה ליכט שהגיע ליובנטוס בקול תרועה רמה כאחד הבלמים היקרים בהיסטוריה אמנם השתלט על המקום בהרכב, לא מעט בשל פציעתו של ג'ורג'יו קייליני בפתיחת העונה, אך הוא עדיין מתאקלם בכדורגל האיטלקי בכלל וביובנטוס בפרט. הבלם ההולנדי הכחיש את הדיווחים לפיהם הוא הגיע לביאנקונרי עם עודף משקל ומאמנו, מאוריציו סארי, דרש ממנו לבצע דיאטת דלת פחמימות.


"הדיווח הזה על דיאטת פחמימות הוא ממש סיפור פרוע, אבל אני לא ממש מופתע. לפעמים אני חושב שהיה לי משחק טוב אבל כנראה שיש משהו לא בסדר. אבל אלה רק דעות. חשוב לדעת מה עשיתי בסדר ומה עליי לשפר – ואני יודע את זה היטב".


על ההסתגלות לקבוצה: "כל שחקן חדש צריך לקבל את הזמן הנכון. ליובנטוס היה מרכז הגנה נהדר, ג'ורג'יו קילייני ולאונרדו בונוצ'י רגילים לשחק יחד. התוכנית הייתה שאשתלב לאט לאט בקבוצה. ברור שזה נהדר שאני משחק כבר עכשיו אבל אתה נזרק מיד למים העמוקים, זה אתגר גדול עבורי".



דה ליכט בפעולה נגד אתלטיקו. נקודת המפנה (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)


על הדברים שלמד ביובנטוס: "השיעור החשוב ביותר שלמדתי עד כה הוא שאתה זקוק לביטחון עצמי. בהתחלה שמתי לב שאני מודאג יותר מדי וחושש לא לטעות וזה בדיוק מה שאתה לא צריך לעשות. זה לא קרה לי מעולם בקריירה ובשבועות הראשונים ביובנטוס הייתי יותר מדי מרוכז בזה". הבלם סיפר שנקודת המפנה הייתה במשחק נגד אתלטיקו מדריד: "הבנתי שעליי לעשות שינוי. ידעתי שיש דברים שהיו לא טובים אבל שבוודאות השתפרתי, מאז אני במגמת עלייה".


על הביקורת: "הביקורת שאתה מקבל לאחר משחקים היא חלק מהעסק. לרוע המזל אלה החיים של בלם. הגבול בין משחק טוב או רע הוא דק מאוד. ברור שהייתי מעדיף לא לגרום לפנדל במשחק נגד אינטר אבל ניצחנו וזה מה שחשוב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי