רונאלדו צעק אחרי השער, טוטי לבופון: "ברכות, אתה מספר אחד"

בופון. איטליה נרגשת מהשיא | Valerio Pennicino/Getty Images

יובה מריחה אליפות: "בדרך לגן עדן". האגדה החמיא לשוער ששבר את שיא ההופעות, סארי: "מסוגל לעבור את מספר ההופעות של דל פיירו בקבוצה". הפורטוגלי שכבש לראשונה בכדור חופשי שאג: "סוף סוף!". רשימת השיאים - כאן

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס עשתה אתמול (שבת) צעד חשוב בדרך לאליפות תשיעית ברציפות כשהביסה 1:4 את טורינו בדרבי במשחק מרשים עם לא מעט שיאים וציוני דרך. מעבר לכך, היא נהנתה מחדשות נהדרות מכיוון לאציו שהובסה 3:0 על ידי מילאן וכעת הפער בצמרת עלה לשבע נקודות כשנותרו 24 בקופה. הגברת הזקנה ניצחה בכל ארבעת משחקי הליגה מאז החזרה מהפגרה וכבשה לא פחות מ-13 שערים, כאשר כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה כבשו בכל אחד מהמשחקים. האם המשחק נגד לאציו בטורינו בעוד כשבועיים יהיה לא ממש משמעותי?

"יובנטוס בדרך לגן עדן", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "יובה השלימה את הבריחה שלה עם דיבאלה ורונאלדו בשיאם". כותרת דומה הייתה ב"קוריירה דלה ספורט" – "הבריחה" – הדרבי שוב של יובה בעוד לאציו מתפוררת. זה נראה מכריע כשנותרו שמונה מחזורים". "בלי רחמים", נכתב ב"טוטו ספורט". "הביאנקונרי בלתי ניתנים לעצירה, הם כתשו את היריבה.

ג'אנלואיג'י בופון אמנם לא שמר על שער נקי אך הפך לשיאן ההופעות בסרייה א' על חשבונו של פאולו מאלדיני האגדי עם 648 משחקים. האיטלקי העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו והסתפק במילה אחת: "שיא" על רקע שתי תמונות שלו – במדי פארמה ובמדי יובה. פרנצ'סקו טוטי הגיב לו: "מזל טוב ידידי, אתה אגדה, מספר אחד". כעת המטרה של השוער תהיה להפוך לשיאן ההופעות במדי יובה בכל הזמנים, על חשבון דל פיירו. מאמנו מאוריציו סארי נשאל על כך אמר: "אולי זה יקרה. אבל הוא בהחלט לא ישבור את שיא הכיבושים שלו".

כותרות העיתונים באיטליה. הכתירו את יובה? | צילומי מסך: "טוטוספורט" ו"גאזטה דלה ספורט"

חברו להגנה, לאונרדו בונוצ'י, רשם ציון דרך מרשים גם כן עם משחקו ה-400 במדי יובה. הוא השחקן שרשם הכי הרבה הופעות בקבוצה במהלך העשור האחרון.

בצד השני של המגרש, כריסטיאנו רונאלדו כבש סוף סוף בכדור חופשי – לראשונה במדי הביאנקונרי (אחרי 43 נסיונות כושלים), ומאמנו גילה שבסיום המשחק אמר: "סוף סוף!". הפורטוגלי הצליח להאפיל על מספר השערים שלו מהעונה שעברה (29 העונה). "אני אוהב את ההרגשה", כתב החלוץ על רקע תמונה שלו חוגג שער, כשהפך לשחקן הראשון איי פעם לכבוש 25 שערי ליגה ומעלה בעונה בספרד, אנגליה ואיטליה. מעבר לכך הוא היחיד שכבש מעל 25 שערי ליגה ב-11 עונות שונות (2007/08, 2009-2018 וכאמור העונה). מאז 1960/61 אף שחקן של יובה לא כבש 25 שערי ליגה בעונה.

סארי היה מבסוט לגבי המשחק: "ידענו שזה לא יהיה משחק קל אבל הלכנו קדימה בכל הכוח והכפלנו את היתרון במהירות. אולי הייתה לנו תחושת ביטחון די שגויה, איבדנו קצת את השליטה אחרי השער של טורינו בפנדל, אבל העלנו את האיכות שוב". המאמן החמיא לקוואדראדו: "יש לו ריכוז יוצא דופן באימונים, ידעתי שהוא איכותי אבל העבודה הקשה שהוא משקיע בהגנה הפתיעה אותי"?

על פאולו דיבאלה: "יש לי קשר חזק מאוד איתו, אנחנו כנים זה עם זה ומעולם לא היו לי ספקות קלים אפילו לגביו. הוא היה חסר מזל בעונה שעברה, אמרתי לו איך כדאי לו להתאמן ולשחק והוא גם כן אמר לי מה הוא חושב. הצלחתי לשכנע אותו לשחק קרוב לרונאלדו ולא לגעת בכדור כל הזמן על החצי שלנו".

View this post on Instagram

6️⃣4️⃣8️⃣ #648uffon #Record

A post shared by Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי