מרטנס: "סארי שינה לי את החיים. גאטוסו לימד אותנו לנצח"

ג'נארו גאטוסו, דריס מרטנס
ג'נארו גאטוסו, דריס מרטנס | Francesco Pecoraro/Getty Images

הבלגי של נאפולי סיפר כיצד מאמן יובנטוס הפך אותו לחלוץ, החמיא למאמן הנוכחי שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע והבהיר לקראת ברצלונה: "אנחנו בטוחים בעצמנו". על הטירוף סביב הכדורגל בעיר: "משוגע!"

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות לפני משחק הגומלין נגד ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי 1:1 במשחק הראשון ב'סאן פאולו', דריס מרטינס התראיין היום (שישי) והתייחס לסיכויים של נאפולי להעפיל לשלב שמונה האחרונות.

"זה לא יהיה קל, אבל אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו", הבהיר מרטנס, שהעלה את קבוצתו ליתרון שנמחק על ידי אנטואן גריזמן במשחק הראשון. "המפתח מבחינתנו הוא להבקיע שער בקאמפ נואו. אם לא נמצא את הרשת, נודח מהמפעל. נתכונן כמו שצריך. בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת מה יכול לקרות".

על הטירוף סביב הכדורגל בנאפולי: "אנשים חיים ונושמים את המשחק. זה לא רק גברים, אלא גם סבתות וילדים קטנים – זה משוגע!. הכדורגל באיטליה זה משהו מיוחד. אתה מתעורר בבוקר, שותה קפה – ומדבר עד הלילה רק על כדורגל. בעיר קוראים לי 'צ'ירו', שם טיפוסי פה בנאפולי. אני חושב שזה בגלל שהתחלתי לחיות כמוהם. אני מבלה הרבה בעיר ואוהב את האוכל ואת הים".

התקופה תחת מאוריציו סארי: "בעונה הראשונה איתו כעסתי, כי פתחתי רק בשישה משחקים, אבל הוא כל הזמן אמר לי שאני חשוב לו ולקבוצה ואקבל את ההזדמנות שלי. יום אחד הוא עלה איתי בתור חלוץ ואני מאוד שמח, כי זה שינה את חיי. זה מדהים, כי כשהגעתי לפה ממש לא ציפיתי להפוך למלך שערי המועדון בכל הזמנים. הוא פשוט שם אותי בחוד ואמר 'אני בטוח שתעשה את זה בצורה טובה'".

על המאמן הנוכחי ג'נארו גאטוסו, שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע האיטלקי: "הוא המאמן המושלם עבור נאפולי. הוא נותן הזדמנויות לשחקנים הצעירים ואני חושב שיש לו את כל מה שצריך כדי להצליח. הוא זכה בהמון תארים כשחקן והוא יודע מה צריך לעשות בשבי לנצח – שזה משהו שהיה חסר לקבוצה והיא למדה ממנו".

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | CARLO HERMANN / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי