דיווח: לואיס סוארס עשוי לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו

לואיס סוארס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

יתאחד עם יריבו המר של ליאו מסי? על פי פרסומים שונים ברחבי אירופה, יובנטוס רוצה את חלוץ ברצלונה כמחליפו של גונסאלו היגוואין שלא נמצא בתוכניות של אנדראה פירלו

(גודל טקסט)

אחרי שדווח כי המאמן החדש של ברצלונה, רונאלד קומאן, הודיע ללואיס סוארס שהוא לא בתוכניות המקצועיות שלו לעונה הבאה, חרושת השמועות לגבי עתידו של החלוץ בן ה-33 תופסת תאוצה: לפי דיווחים שונים ברחבי אירופה, כוכב נבחרת אורגוואי עשוי להתאחד עם כריסטיאנו רונאלדו, היריב הגדול של חברו הטוב ליאו מסי.

על פי הפרסומים, יובנטוס, שממשיכה לאכזב בליגת האלופות, רוצה להחתים את סוארס כמחליפו של גונסאלו היגוואין, שכידוע לא נמצא בתוכניות של המאמן החדש אנדראה פירלו. העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו טוען שהחלוץ ממתין לפיצוי שמגיע לו מהמועדון בגובה 25 מיליון יורו. בשל גילו המתקדם והעובדה כי נותרה לו שנה אחת בחוזה בברצלונה, הוא צפוי לעבור במחיר מציאה עבור שחקן ברמתו.

לאחרונה הוזכר סוארס גם בהקשר של אייאקס, הקבוצה במדיה פרץ לתודעה העולמית, אך לא בטוח שאלופת הולנד תוכל לעמוד בסכומים שנדרשים על מנת להשלים את העסקה. החלוץ עצמו התייחס לעתידו בימים האחרונים: "אם רוצים שאעזוב את ברצלונה, שידברו איתי ולא ידליפו את זה לתקשורת. אם המועדון יחליט שאין לי מקום בסגל, אין לי בעיה לדבר עם מי שצריך. עדיין לא יצא לי לדבר עם המאמן רונאלד קומאן".

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Aitor Alcalde/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי