מוראטה נחת בטורינו, סוארס ניסה לקבל דרכון במרמה?

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

החלוץ הגיע לאיטליה כדי לקדם את שובו לקדנציה שנייה ביובנטוס, השאלתו תאפשר לקולצ'ונרוס להשלים את צירופו של חלוץ בארסה שישוחרר ללא תמורה. הרשויות חוקרות האם האורוגוואי ידע מראש את השאלות במבחן

(גודל טקסט)

יממה אחרי שדווח על התקדמות משמעותית במו"מ בין יובנטוס לאתלטיקו מדריד, העסקה כבר כמעט הפכה לרשמית: הגברת הזקנה אישרה שהלילה (בין שני לשלישי) נחת בטורינו אלברו מוראטה, שישוב לקדנציה שנייה במועדון אם לא תהיינה תפנית גדולה בעלילה. המשמעות, ככל הנראה, היא שלואיס סוארס יעבור מברצלונה לבירת ספרד בקרוב מאוד.

בינתיים סוארס מואשם בפרשייה מביכה. החלוץ שהיה מועמד להצטרף ליובנטוס היה יכול לעשות זאת רק אם היה מקבל דרכון איטלקי. האורוגוואי עבר את הבחינות אלא שלפי דיווחים באיטליה, הרשויותץ באיטליה חוקרות אפשרות שסוארס ידע את כל השאלות מראש. לפי "לה רפובליקה", השאלות סוכמו מראש עם החלוץ.

באיטליה נחשפו הקלטות מאוניברסיטת פרוג'ה שם נערכה הבחינה. "צריך להעביר אותו, הוא ירוויח שכר גבוה של עשרה מיליון יורו", נאמר שם, לצד האימרה על חוסר היכולת של סוארס לשלוט בשפה: "הוא ברמה הבסיסית והנמוכה ביותר ולא מסוגל לדבר כמו שצריך, הוא לא יודע להגיד פעלים".

ובחזרה לעסקה: כאמור, אתמול החלו דיווחים ראשוניים על כך שאתלטיקו מדריד סיכמה עם לואיס סוארס את כל תנאי החוזה שלו, בידיעה שהוא ישוחרר מברצלונה ללא תמורה מכיוון שזו רוצה להיפטר משכרו הגבוה, אולם על הקולצ'ונרוס היה להיפרד מדייגו קוסטה כדי לממן את העסקה. אלא שאז נכנסה לתמונה יובנטוס, שלא הצליחה להחתים את סוארס או את אדין דז'קו, ועל ידי צירוף מוראטה פילסה את דרכו של דייגו סימאונה להחתמת האורוגוואי.

לפי הסיכום שהושג בין יובנטוס לאתלטיקו, מוראטה יושאל תמורת 10 מיליון יורו ולאלופת איטליה בתשע השנים האחרונות תהיה אופציה לשאול אותו לעונה שנייה תמורת 10 מיליון יורו או לרכוש אותו לאלתר תמורת 45 מיליון יורו. מוראטה שיחק שנתיים ביובנטוס, בין 2014 ל-2016, אולם ריאל מדריד הפעילה אופציה בחוזהו לרכוש אותו בחזרה. אחרי שנה בבלאנקוס הוא עבר לצ'לסי, אך אכזב בגדול, הושאל לאתלטיקו ובסופו של דבר נרכש על ידה. כעת הוא חוזר לסרייה A.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי