רונאלדו ייענש? פירלו משבח את בופון: "מקווים שימשיך"

לפי הדיווח, כוכב יובנטוס הפר את הנחיות הסגר כשחצה גבולות ללא אישור כדי לחגוג את יום הולדתה של ג'ורג'ינה. המאמן מרוצה אחרי ה-0:4 על ספאל ומחכה לאינטר בחצי הגמר: "רוצים לזכות בגביע". וגם: עתידו של השוער

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא נכלל בסגל של יובנטוס אתמול (רביעי). הביאנקונרי לא התקשו והביסו 0:4 את ספאל מהליגה השנייה בדרך לקרב ענק (וכפול) נגד אינטר בחצי גמר הגביע כבר בשבוע הבא. אלא שהפורטוגלי, שכבש העונה 20 שערים ב-21 משחקים, עורר מיני-סערה כאשר לפי דיווחים באיטליה לא ציית לכללים נגד הקורונה בזמן שחגג את יום הולדתה של ג'ורג'ינה רודריגס בת זוגו.

לפי "קוריירה דלה ספורט", הפורטוגלי חצה את הגבול בין פיימונטה ל-ואלה ד'אוסטה ללא אישור וניצל את יומיים החופש כדי לבלוג בשלג באזור ואל וני. הוא וגורג'ינה חזרו לקורמאיור שם חגגו בשנה שעברה, והתארחו במלון סגור. השניים לא ספגו קנס בינתיים סרטון של השניים נחשף ברשתות החברתיות. הסרטון, אגב, הוסר מיד.

והיה גם משחק: הקבוצה של אנדראה פירלו העפילה לחצי הגמר בפעם השמינית בעשור האחרון. אלברו מוראטה כבש ראשון, מהנקודה הלבנה, בשער הראשון שלו בפנדל במדי הגברת הזקנה מאז פברואר 2016 נגד אינטר והפך לשחקן הרביעי באיטליה שמעורב העונה ב-20 שערים לצד רונאלדו, רומלו לוקאקו וצ'ירו אימובילה. בהמשך הפך ג'יאנלוקה פרבוטה לשחקן הצעיר ביותר שמבקיע ביובה (בגיל 21 ו-217 שנים) מאז מויזה קרן ב-2019 וגם פדריקו קייזה ודיאן קולוסבסקי כבשו.

פירלו היה מרוצה מהניצחון: "המטרה שלנו הייתה לעבור שלב ועשינו את זה נגד קבוצה שכבר שיחקה טוב בגביע. היה חשוב שנציג כדורגל משכנע". האיטלקי הוסיף כי כל מועדון זקוק לקבוצת מילואים מוצלחת. "היינו הראשונים והיחידים שיצרנו קבוצת בת כזו ואני חושב שזה צעד נהדר להתפתחות השחקנים. מועדונים אחרים צריכים לפתוח את הראש קצת יותר".

מי שעוד שיחק אתמול היה השוער ג'יאנלואיג'י בופון שחוגג היום 43. פירלו נשאל האם בופון ימשיך בעונה הבאה ואמר: "אנו מקווים שכן, הוא בכושר מעולה ומוכיח שהוא יכול להמשיך לשחק כדורגל ברמה גבוהה".

קולוסבסקי שוב הרשים יותר כחלוץ שני לעומת העמדה בכנף. האיטלקי ניתח: "הוא יכול לשחק בתפקידים רבים ומגוונים. ביקשתי ממנו לשחק כחלוץ היום (אתמול), חבל שהוא ייעדר נגד סמפדוריה ביום ראשון (משחק הליגה) אך יהיה לו זמן רב להתאושש". על המפגשים נגד אינטר בחצאי הגמר: "אני שמח לפגוש אותם שוב, המטרה שלנו היא לזכות בגביע". ביום שלישי הקרוב הקבוצות יפגשו בסן סירו והגומלין כעבור שבוע.

ג'יאנלואיג'י בופון | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי