החילופים של פירלו עשו את ההבדל: 0:3 ליובנטוס על ספציה

אלברו מוראטה | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

האלופה התקשתה במשחק הבית נגד ספציה במשך 61 דקות, אז העלה המאמן את ברנרדסקי ומוראטה והקשר בישל לחלוץ כעבור דקה. קייזה וכריסטינאו רונאלדו הצטרפו לחגיגה והפער מאינטר ירד זמנית לשבע נקודות

קבוצות: יובנטוס ספציה
(גודל טקסט)

במשך כשעה התקשתה יובנטוס להכניע את ספציה המדורגת 15 וכבר בהחלט היו מי שהתחילו לראות את סיכוייה של הגברת הזקנה לזכות באליפות עשירית ברציפות הופכים לקלושים עד אפסיים, אבל המחליפים של אנדראה פירלו וכמובן כריסטיאנו רונאלדו בסופו של דבר עשו את ההבדל והשאירו את הביאנקונרי במאבק האליפות עם 0:3 על ספציה.

בשבוע שעבר יובנטוס סיימה ב-1:1 בחוץ נגד הלאס ורונה והיה זה משחק שני שלה בשבועיים שבו היא מאבדת נקודות, אבל הערב היא העבירה הילוך והפעילה מכבש לחצים שבסופו של דבר גם הסתיים עם שער של אלברו בדקה ה-62, שלאחר בדיקת VAR חגג את ה-0:1 ואת תוצאת המשחק השלימו פדריקו קייזה בדקה ה-77 וכריסטיאנו רונאלדו עם תחילת תוספת הזמן.

מתיאס דה ליכט ההולנדי אמור היה לפתוח בהרכב, אבל במהלך החימום התלונן על כאבים וביובנטוס אישרו שהוא נפגע כבר בשבת בוורונה והוחלט שלא לסכנו. גם בלעדיו ספציה לא הצליחה לאיים על שערו של של וויצ'ך שצ'נסני, אבל דווקא כריסטינאו רונאלדו רשם שתי החמצות גדולות.

אלברו מוראטה | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

פירלו ביצע שינויים ראשונים בדקה ה-61, אז פדריקו ברנרדסקי ואלברו מוראטה עלו מהספסל ובנגיעות הראשונות שלהם בכדור הם העלו את קבוצתם ליתרון, כשהקשר בישל לחלוץ באירוע שנבדק על ידי שופטי המסך מכיוון שתחילה הניף הקוון דגל לנבדל של ברנרדסקי.

16 דקות לאחר מכן, פדריקו קייזה נהנה ממסירה טובה של ברנרדסקי, נבלם והיה הראשון להגיע לכדור החוזר ולקבוע מקרוב 0:2 ליובנטוס והמילה האחרונה הייתה של כריסיטאנו רונאלדו שמיד עם תחילת תוספת הזמן חתם את תוצאת הסיום, 0:3 ליובנטוס שצימקה זמנית את הפער מאינטר לשבע נקודות וממילאן השנייה לשלוש. ספציה, אגב, הייתה יכולה לכבוש שער ניחומים עמוק בתוספת הזמן, אבל שצ'נסני הדף פנדל של אנדריי גלאבינוב.

במשחק הנוסף שאמור היה להיערך היום ולפתוח את המחזור, טורינו לא הגיעה למפגש נגד לאציו בעקבות התפרצות קורונה בסגל וצפויה לספוג הפסד טכני, עליו היא תערער בהתאם לתקדים של יובנטוס נגד נאפולי. לחצו כאן לידיעה המלאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי