דיווח: "אם יובה לא תשיג את הכרטיס לאלופות, רונאלדו יעזוב"

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אחרי התקרית בסיום המשחק נגד גנואה והכישלון המקצועי של הגברת הזקנה, בארץ המגף טוענים שעתידו של הפורטוגלי תלוי בכך שהקבוצה תסיים ברביעייה הראשונה. ריאל מדריד ומנצ'סטר ינייטד ממתינות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

האם כריסטיאנו רונאלדו בדרך החוצה מיובנטוס? על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב"טוטו ספורט" האיטלקי, נראה שזו בהחלט אפשרות. בעיתון טענו כי הפורטוגלי יסיים בתום העונה את דרכו במועדון מטורינו, אם זה לא ישיג את הכרטיס לליגת האלופות. אחרי 30 מחזורים, כידוע, הגברת הזקנה ניצבת במקום השלישי בסרייה א' ובמאזנה שלוש נקודות יותר מאשר לנאפולי החמישית, כאשר במאבק העיקש על הכרטיסים לצ'מפיונס נמצאות גם מילאן, אטאלנטה, לאציו ואפילו רומא שמדורגת במקום השביעי ועדיין לא אמרה את המילה האחרונה מבחינה מתמטית.

אקס יובנטוס נפגש עם אניילי: "תמכרו את רונאלדו"

התגובה של רונאלדו, שחבט בעצבים בקיר ונטש מבלי לדבר עם אף אחד לאחר הניצחון האחרון 1:3 על גנואה, עוררה חרושת שמועות חדשות על חוסר שביעות רצון. בסיום המשחק, בו לא מצא את הרשת, CR7 אף זרק את חולצתו מיד לאחר שריקת הסיום למביא כדורים. הכוכב בן ה-36 שואף לסיים את העונה כמלך שערי ליגה האיטלקית ומטרה נוספת היא זכייה בגביע האיטלקי, אך בליגה, כאמור, יובנטוס מאכזבת בענק ורחוקה 12 נקודות מהמוליכה אינטר, שצפויה לעצור את רצף האליפויות של הביאנקונרי על תשע. כזכור, יובנטוס הודחה בצורה מאכזבת בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פורטו.

מי שממתינות להתפתחויות בנושא הן האקסיות מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, שהוזכרו כמועמדות להחזיר את רונאלדו, כאשר באיטליה סבורים שהסיכויים לעזיבה אחרי שלוש שנים הולכים וגוברים. חוזהו של הפורטוגלי יסתיים בסוף העונה הבאה ולאחר סיום העונה הנוכחית צפוי החלוץ הפורטוגלי להיפגש עם ראשי יובנטוס כדי לדון על עתידו. יובה, מבחינתה, מוכנה להיפרד ממנו תמורת סכום שנע באזור ה-25 מיליון יורו, כך על פי הפרסומים באיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי