אחרי שהמליץ להיפטר ממנו: אלגרי ישחרר את רונאלדו מיובנטוס?

כריסטיאנו רונאלדו | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

לאחר שאמר ליו"ר הקבוצה אניילי כי יש להיפרד מהסופרסטאר הפורטוגלי בטענה ש"הוא מונע מהמועדון לצמוח", המינוי המתקרב של המאמן עשוי להוביל לעזיבת הכוכב. במקביל, צצו דיווחים על טרייד אפשרי עם מנצ'סטר יונייטד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

זה לא סוד שיובנטוס חוותה עונה לא פשוטה, וזאת בלשון המעטה. הגברת הזקנה איבדה את תואר האליפות בו החזיקה במשך תשע עונות ברציפות, לאחר שסיימה במקום הרביעי בלבד בטבלת הסרייה א' וראתה את אינטר דוהרת כל הדרך ל"סקודטו" היוקרתי. כעת, אחרי שהעונה נגמרה לה באופן רשמי, במועדון מתחילים לתכנן את העונה הבאה. לאחר שמוקדם יותר היום (חמישי) דווח שמסימיליאנו אלגרי יחליף את אנדראה פירלו ויתמנה למאמן הקבוצה, בטורינו מתחילים לצוץ דיווחים על כרסום במעמדו של כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הבלתי מעורער של הקבוצה.

כזכור, לפני קצת יותר מחודש פורסם כי אלגרי ערך שיחה עם יו"ר המועדון, אנדראה אניילי, בה הוא המליץ לו למכור את הסופרסטאר הפורטוגלי מהסיבה שהוא "מונע מהקבוצה לצמוח ולהתפתח קדימה". במידה והמאמן אכן יחזור לביאנקונרי, אותה הוא אימן בין 2014 ל-2019, יהיה מעניין במיוחד לעקוב אחרי ההתפתחויות בגזרת CR7.

אם כל זה לא מספיק, דיווח נוסף שפורסם ב"טוטוספורט" האיטלקי גורס כי יובנטוס בוחנת טרייד אפשרי עם מנצ'סטר יונייטד, בו היא תעביר לשדים את רונאלדו בתמורה לפול פוגבה, אקס נוסף של המועדון. בדיווח נטען שהגברת הזקנה רוצה לרענן את שורותיה לקראת העונה הבאה, ועסקה כזאת לא תלושה מהמציאות בהתחשב בתוצאות שהסגל הנוכחי השיג השנה. כך או כך, ללא ספק צפוי לנו קיץ מרתק בטורינו.

מסימיליאנו אלגרי, כריסטיאנו רונאלדו
מסימיליאנו אלגרי, כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי