פריז סן ז'רמן החלה במו"מ עם רונאלדו, יובנטוס הציבה תג מחיר

עזיבתו של הפורטוגלי מתקרבת, סגנית אלופת צרפת סימנה אותו כמחליפו של אמבפה במידה ויעזוב. בגיל 36, הגברת הזקנה צפויה לדרוש בין 25 ל-30 מיליון עם החלוץ, שלא נמצא בתכניות של אלגרי. גם נייקי דוחפת למהלך

(גודל טקסט)

מיום ליום נראה שכריסטיאנו רונאלדו מתקרב לקבוצתו הבאה. בשבועות האחרונים כבר דווח לא פעם שהכוכב מעוניין לעזוב את יובנטוס, כשהוא בעצמו ציין שהוא כבר "זכה בכל תואר אפשרי" באיטליה. היום (חמישי) דווח במספר כלי תקשורת באירופה כי פריז סן ז'רמן כבר החלה במו"מ עם נציגיו של רונאלדו.

לפי הפרסום, סגנית אלופת צרפת מאמינה כי רונאלדו יכול להיות המחליף הטוב ביותר לקיליאן אמבפה, שמתקרב לשנתו האחרונה בחוזה ונראה שהוא לא ממהר לחדש אותו. בנוסף, החתמתו של ליאו מסי בפ.ס.ז' גם ירדה מהפרק בשלב הזה. בהתאם לכך, הנשיא נאסר אל-חלאיפי סימן את הפורטוגלי בתור מי שיכול להצעיד את הקבוצה, ביחד עם ניימאר, לעבר המטרה הגדולה – זכייה בליגת האלופות.

בגיל 36 ואחרי יותר מ-100 שערים במדי קבוצתו האיטלקית, יובנטוס דורשת בשלב זה בין 25 ל-30 מיליון יורו על CR7, סכום שלא אמור להפחיד את הפריזאים. בנוסף, בפרסום נטען כי נייקי, הספונסר הראשי של פ.ס.ז' ורונאלדו, נמצאת מאחורי הקלעים ודוחפת להחתמת השחקן שלא נמצא בתכניות של מסימילאנו אלגרי ויובנטוס.

רונאלדו. פ.ס.ז' כבר פתחה במו"מ עם הכוכב הפורטוגלי | Valerio Pennicino/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי