שחקן יובנטוס שם סוף לשמועות: "רונאלדו ישחק איתנו בעונה הבאה"

כריסטיאנו רונאלדו, דנילו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הקץ לספקולציות? דנילו, חברו של CR7 לגברת הזקנה, הבטיח שהפנומן הפורטוגלי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה והכריז: "אין לי ספק שהוא נשאר". וגם: המחמאות לקייליני ובונוצ'י ("אוניברסיטה להגנה")

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

חודשים אחרי חודשים רצות שמועות בלתי נגמרות בתקשורת האירופית לפיהן קיים סיכוי טוב מאוד שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב בקיץ הנוכחי את יובנטוס. הספקולציות התגברו כאשר מסימיליאנו אלגרי מונה למאמן הגברת הזקנה.

כזכור, בחודש אפריל דווח באיטליה כי עוד לפני שמונה למאמן, אלגרי ערך שיחה עם יו"ר יובנטוס, אנדראה אניילי, בה הוא המליץ לו למכור את הסופרסטאר הפורטוגלי מהסיבה שהוא "מונע מהקבוצה לצמוח ולהתפתח קדימה".

אבל בשבועיים האחרונים דברים קצת משתנים. פתאום הדיווחים הופכים להיות כאלה שאומרים שרונאלדו יישאר. זה התחיל מזה שהמנהל הספורטיבי פדריקו צ'רוביני טען שהקבוצה "לא קיבלה שום סימן מרונאלדו שהוא רוצה לעזוב", והמשיך בדיווח לפיו CR7 בכלל מעוניין להאריך את חוזהו.

דנילו, כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

כעת, חברו של רונאלדו ליובנטוס, דנילו, החליט לשים סוף לשמועות. המגן, שנמצא בימים אלו יחד עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה, הכריז בראיון: "אין לי ספק שהוא נשאר. הוא ישחק איתנו בעונה הבאה. זה שחקן שאחראי לכמות גבוהה מאוד של שערים וחבר יקר עבורי, הכרנו זה את זה בתקופה בריאל מדריד".

לדנילו מצפה בלילה שבין שבת לראשון קרב ענק מול ארגנטינה במסגרת גמר הקופה אמריקה (החל מ-2:50, שידור ישיר בספורט1), והוא במקביל התייחס גם לגמר היורו בין אנגליה לאיטליה, שייערך ביום ראשון בלילה: "קייליני ובונוצ'י עדיין אדירים. איטליה זו אוניברסיטה לשחקן הגנה. לצד קייליני ובונוצ'י ביובה למדתי כל כך הרבה, איך לסגור ואיך לצאת".

ג'ורג'ו קייליני, לאונרדו בונוצ'י | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי