הזוי: מוראטה ננעל מחוץ לבית ובילה את הלילה בבית מלון

אחרי ההפסד 3:0 לברצלונה, חלוץ יובנטוס לא הצליח להיכנס לביתו שבטורינו כי רעייתו שכחה לנטרל את הנעילה הקיימת בביתם בשעות הלילה. לאור זאת, הוא נאלץ להזמין לעצמו חדר בארבע לפנות בוקר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אלברו מוראטה ויובנטוס הפסידו אתמול (ראשון) 3:0 לברצלונה בגביע גאמפר המסורתי, אותו מקיימים הקטאלונים מדי תחילת עונה. עם זאת, התבוסה הצורמת במשחק ההכנה כנראה לא הייתה האירוע הגרוע ביותר באותו הערב מבחינת החלוץ הספרדי. עם חזרת הקבוצה לטורינו, מוראטה הגיע לביתו בארבע לפנות בוקר, אך העלה תיעוד לאינסטגרם בו הוא מראה שהוא לא מצליח להיכנס.

ביתו של מוראטה מוגן באמצעות מערכת אבטחה, ורעייתו של החלוץ, אליס קמפלו, סיפרה כי היא פשוט נרדמה ושכחה לנטרל את המערכת לקראת שובו של החלוץ. כחלק מאמצעי האבטחה, גם המעליות בבית נשארות נעולות בשעות הקטנות של הלילה כך שמוראטה נאלץ לבלות את אותן שעות בבית מלון.

מוראטה, המושאל לביאנקונרי מאתלטיקו מדריד, היה אחד הגיבורים הגדולים של ספרד ביורו האחרון עם שלושה שערים, אך פנדל מוחמץ שלו בחצי הגמר נגד איטליה הוביל להדחתה של ה"לה רוחה". בעונה שעברה, מוראטה כבש 20 שערים ובישל 12 נוספים ב-44 הופעות במדי יובנטוס בכל המסגרות.

אלברו מוראטה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי