יש חיים אחרי מסי? דפאי כבש, 0:3 משכנע לברצלונה על יובנטוס

אחרי הפרידה מהפרעוש, הקטלונים הביסו את הביאנקונרי בגביע גאמפר. ממפיס דפאי הבקיע בדקה השלישית, מרטין בריית'ווייט (57) הכפיל וריקי פוץ' (90) נעץ את המסמר האחרון. כריסטיאנו רונאלדו בעיקר החמיץ

(גודל טקסט)

רק לפני מספר שעות התייצב ליאו מסי למסיבת עיתונאים אמוציונלית במיוחד ובה נפרד סופית מברצלונה לקראת המעבר לפריז סן ז'רמן, אבל החיים ממשיכים והקטלונים עלו בלעדיו לכר הדשא הערב (ראשון) למשחק ראשון בעידו שאחרי "הפרעוש". באופן כה סמלי, המשחק הראשון של ברצלונה ביום שאחרי ליאו מסי היה מול יובטוס וכריסטיאנו רונאלדו.

הייתה זו המהדורה -56 של גביע גאמפר וגם הפעם ברצלונה היא זו שזכתה בתואר, בזכות 0:3 מרשים על הגברת הזקנה במשחק שנערך באצטדיון על שם יוהאן קרויף ומתקיים מדי שנה כדי להוקיר את ז'ואן גאמפר, הנשיא הראשון והמייסד של המועדון. ממפיס דפאי, הרכש החדש, הבקיע כבר בדקה השלישית ולרשימת הכובשים הצטרפו גם מרטין בריית'ווייט וריקי פוץ'. כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה, שעלו בהתקפה של מסימיליאנו אלגרי, הרבו להחמיץ. הקהל באצטדיון, אגב, לא שכח את מסי ושר לו בדקה העשירית.

אמנם מדובר במשחק הכנה, אבל מה שאמור היה להתקיים על מי מנוחות, חרף המפגש מול CR7, הפך לערב סוער. זה החל עם דברים שנשאו המאמן רונאלד קומאן והקפטן סרחיו בוסקטס, שניסו לדבר לליבם של האוהדים. "למרות הפרידה ממסי, אנחנו נרגשים מאוד לקראת העונה שבפתח. אנחנו בטוחים שנסב הרבה אושר לאוהדים השנה. הצעירים המוכשרים שלנו הם שחקני העתיד של המועדון", אמר קומאן.

בוסקטס הוסיף ש"זו גאווה להיות קפטן ברצלונה. קיבלתי דוגמה מצוינת מקרלס פויול, צ'אבי וליאו מסי. אנחנו מודים לליאו שלקח את בארסה לגבהים חדשים. ליאו יישאר נצחי בברצלונה, ואנחנו מודים לו".

אנטואן גריזמן ושחקני ברצלונה מברכים את ממפיס | Eric Alonso/Getty Images)

מהלך משחק

דקה 3: ברצלונה עולה ליתרון בזק. התקפה מתפרצת מסתיימת באחד על אחד שהרכש החדש ממפיס דפאי לא יכול להחמיץ ממנו. 0:1 לברצלונה!

ממפיס דפאי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

דקה 10: הקהל באצטדיון על שם יוהאן קרויף החל לעודד את ליאו מסי, מי שכידוע לבש את החולצה מספר 10 ועוזב אחרי עשרות שנים במועדון.

אוהדי ברצלונה לא שוכחים את ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

דקה 15: כריסטיאנו רונאלדו הגיע להזדמנות טובה מול נטו, אבל האחרון הצליח להדוף את הכדור העוצמתי שירה CR7.

דקה 19: כדור חופשי נפסק לזכות ברצלונה במרחק של כ-20 מטרים משערו של שצ'נסני. גריזמן סובב מעל החומה והכדור, אך הכדור פספס בסנטימטרים את מסגרת השער.

דקה 39: הפעם היה זה תורו של מוראטה לאיים על שערו של נטו, אבל השוער היה עירני והדף היטב.

אלברו מוראטה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

דקה 45: כריסטיאנו רונאלדו ניסה להבקיע ממרחק רב, נטו היה מוכן לכדור החופשי וקלט בקלות.

דקה 57: ברצלונה מכפילה את יתרונה. יוסיף דמיר בן ה-18, הקשר שרק לפני כחודש הצטרף בהשאלה מראפיד וינה, הרים כדור קרן מימין והדני מרטין בריית'ווייט השתחל ללא הפרעה בין כל השחקנים ברחבה ומקרוב נגח לרשת. 0:2 לברצלונה!

מרטין בריית'ווייט | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

דקה 90: שתי דקות בתוך תוספת הזמן, ממש שניות לפני שריקת הסיום, ריקי פוץ' הסתובב, בעט בלי להסתכל על השער ומצא את הפינה הרחוקה. שער אדיר שחותם את תוצאת המשחק, 0:3 לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי