יובנטוס גירדה 0:1 על פיורנטינה, ספציה ניצחה ללא סוף פודגוראנו

play
פאולו דיבאלה יובנטוס במאבק עם לוקאס טוריירה פיורנטינה | רויטרס
לוקאטלי בישל לקואדרדו, יובנטוס ניצחה את פיורנטינה בתוספת הזמן 01:55

שער של קואדרדו בדקה ה-91 סידר לגברת הזקנה ניצחון קשה וקטע את רצף שני ההפסדים. הישראלי לא שותף ב-0:1 הביתי על טורינו, 1:2 לאטאלנטה על קליארי

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 באיטליה יצא לדרך עם 2:2 בין אמפולי לגנואה בשישי, ובשבת נמשך עם שלושה מפגשים נוספים, כאשר במוקד יובנטוס התאוששה מרצף של שני הפסדים עם 0:1 קשה בבית על פיורנטינה. אטאלנטה גברה 1:2 בחוץ על קליארי, ספציה ניצחה 0:1 את טורינו.

יובנטוס – פיורנטינה 0:1

הגברת הזקנה הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות עם 2:4 של זניט, במה שהיווה ניצחונה הרביעי ברציפות במפעל. עם זאת, בשני משחקי הליגה האחרונים היא הפסידה לססואולו ו-ורונה והערב היא חזרה לנצח, בשיניים עם דרמה בתוספת הזמן. יובה הייתה ביתרון מספרי החל מהדקה ה-74 אחרי הרחקתו של ניקולה מילנקוביץ' והתחילה להפעיל מכבש על שערו של טראצ'נו השוער המחליף של פיורנטינה. שער של מוראטה בדקה ה-86 נפסל בגלל נבדל, אבל דקה בתוך תוספת הזמן חואן קואדרדו הכריע עם בעיטה מזווית בלתי אפשרית. יובה נצמדה לפיורנטינה במקום השמיני, אבל היא עדיין רחוקה מאוד מנאפולי המוליכה.

דובאן ספאטה, שחקן אטאלנטה
הפעם זה יסתיים בניצחון? ספאטה | אימג'בנק GettyImages, Enrico Locci

קליארי – אטאלנטה 2:1

אחרי שבשבוע שעבר סיימה ב-2:2 ביתי גם נגד לאציו בליגה וגם נגד מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, הקבוצה מברגמו שבה למסלול הניצחונות על חשבון האחרונה בטבלה. מריו פשאליץ' הבקיע ראשון כבר אחרי שש דקות, אך ז'ואאו פדרו השווה עבור המארחת מסרדיניה כעבור 21 דקות. דובאן ספאטה, שכבש בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הוסיף עוד כיבוש שתי דקות לפני המחצית במה שהתברר כשער הניצחון. הנראזורי המשיכו בכושר הטוב מחוץ לביתם, עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות בליגה. בעקבות התוצאה אטאלנטה שברה את השוויון עם רומא במקום הרביעי, בעוד קליארי המסובכת סופרת כבר הפסד רביעי ברציפות והיא רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

יקופו סאלה שחקן ספציה
יקופו סאלה שחקן ספציה | אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti

ספציה – טורינו 0:1

סוף פודגוראנו נותר על הספסל וראה את קבוצתו עולה מעל הקו האדום בזכות ניצחון שלישי העונה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, יקופו סאלה נהנה מבישול של ויקטור קובאלנקו והכריע את המשחק בדקה ה-58. טורינו עם הפסד חוץ שלישי ברציפות.

משחק נוסף:

אמפולי – גנואה 2:2
לאמפולי: דומניקו קרישיטו (13 בפנדל), פלאביו ביאנקי (89). לגנואה: פדריקו די פרנצ'סקו (62), שימון זורקובסקי (72)

ביום ראשון רומא תתארח אצל ונציה, לאציו תארח את סלרניטנה החלשה, נאפולי את ורונה ומילאן את אינטר לדרבי.