"קליבלנד עשתה שיעורי בית רציניים בכל הקשור לאבדיה"

דני אבדיה
דני אבדיה | דני מרון

האם הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב בדרך לקאבלירס? לפי אחד הכתבים הבכירים שמסקרים את הקבוצה, כריס פדור, זו בהחלט אפשרות שהוא ייבחר על ידם בדראפט, אולם הסיכוי לא גבוה: "חקרו לעומק אודותיו כשחקן וכאדם"

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע מתי, היכן ואיך יתקיים דראפט 2020 ב-NBA, כלל לא ברור באיזה פורמט תתחדש העונה הנוכחית ומתי בדיוק במהלך חודש יולי זה יקרה, בתקווה שזה אכן יקרה, אבל הדיווחים על דני אבדיה ממכבי תל אביב, שנבחר על פי יורוהופס גם לצעיר המצטיין ביורוליג, רק גוברים ככל שהימים חולפים.

הלילה (שני) ב"בליצ'ר ריפורט" פורסמה תחזית נוספת ולפיה הוא ייבחר במקום השמיני על ידי שארלוט הורנטס, אולם ב"ibtimes" נטען שהוא עשוי להיבחר במקום השני על ידי קליבלנד. "למרות מגפת הקורונה והשבתת הספורט, אין במשרדי קליבלנד קאבלירס ימי חופש וכולם עובדים קשה לקראת הדראפט", נכתב.

לקאבס כאמור בחירת דראפט מאוד גבוהה ולמרות זאת, כחלק מהניסיון לבנות את הקבוצה מחדש ולהשיב אותה למאבקי הפלייאוף לכל הפחות, דווקא אבדיה בן ה-19 סומן על ידם כיעד מועדף, לפי הדיווח. "נעשו שיעורי בית מאוד רציניים בנוגע לאבדיה", טען במקביל כריס פדור, אחד הכתבים הבכירים שמסקרים את הקבוצה בריאיון לאתר "קליבלנד.קום" ובו הוא דווקא הטיל ספק אם אבדיה אכן יהיה מי שיגיע לקליבלנד, בטענה שהוא אחד השחקנים שסומנו – אולם לא נמצא בראש סדר העדיפויות.


אבדיה. קליבלנד עוקבת מאוד מקרוב (דני מרון)

"קליבלנד חקרה לעומק אודות אבדיה, השחקן והאדם. עדיין יש שם סימני שאלה בכל הקשור לקליעה שלו מבחוץ וההערכה לגביו קשה יותר כי הוא לא זכה ליותר מדי דקות משחק ביורוליג", טען פדור, "לפי אחד המקורות של קליבלנד, מישהו שצפה באבדיה המון פעמים, הוא לפעמים חושב יותר מדי על הזריקה, אבל יש לו המון תכונות טובות – הגודל שלו, האתלטיות, הוורסטיליות והפוטנציאל שלו לנהל את המשחק. הוא משחק בעמדה שקליבלנד צריכה ומוסר העבודה שלו זוכה להערכה הוא חלק מקבוצת שחקנים בדרג השני, לפניו יש שחקנים כמו אנתוני אדוארדס ולאמלו בול".

כידוע, אבדיה הוביל את נבחרת העתודה לשתי אליפויות אירופה רצופות ובליגת העל העמיד ממוצעים נאים של 12.3 נקודות (ב-67.3 אחוז מהשדה) ו-5.9 כדורים חוזרים למשחק. בחודשים האחרונים שמו נקשר לקבוצות רבות, בהן גולדן סטייט ווריורס, אטלנטה הוקס, דטרויט פיסטונס וסקרמנטו קינגס.

עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי