צ'לסי תגיש הצעה על לבנדובסקי, רנאטו סאנצ'ס יושאל לברצלונה?

רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

אחרי שהצעתם על הולאנד נתקלה בסירוב, הבלוז צפויים להציע 50 מיליון פאונד לבאיירן מינכן עבור הפולני. קשר נבחרת פורטוגל עשוי להגיע עם אופציית רכישה אם סאול לא יגיע, גריליש יאריך חוזה באסטון וילה?

(גודל טקסט)

רשמי

* פודה באלו-טורה, מגן שמאלי בן 24 שמתשייך לסגל נבחרת סנגל, נרכש על ידי מילאן תמורת כארבעה מיליון יורו וחתם עד 2026.

שמועות

* אחרי ששמן של ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי הוזכרו בהקשרו של רוברט לבנדובסקי, כעת גם צ'לסי נכנסת לתמונה. אלופת אירופה קיבלה תשובה שלילית מדורטמונד על הצעת הענק תמורת ארלינג הולאנד, וזה עודד אותם להגיש הצעה על כוכב באיירן מינכן. על פי דיווח ב"סאן" האנגלי, הבלוז יציעו 50 מיליון פאונד עבור הפולני בן ה-32, שמסיים את חוזהו בבוואריה ב-2023.

* האם ג'ק גריליש יישאר באסטון וילה? כידוע, מנצ'סטר סיטי חושקת בקשר נבחרת אנגליה ואף מעוניינת להשקיע כ-100 מיליון פאונד בעסקה, אך לאחרונה התברר כי השחקן עדיין שוקל האם לעשות את המעבר לסיטיזנס. הסאגה סביב עתידו אף עשויה להסתיים בהארכת חוזה במועדון נעוריו עד 2025 בשכר של 150 אלף פאונד בשבוע.

ג'ק גריליש | Marc Atkins/Getty Images

* העסקה בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, שתשלח את אנטואן גריזמן לבירת ספרד תמורת סאול, הופכת למורכבת ומסובכת מיום ליום. בינתיים, הקטאלונים כבר בוחנים אופציה נוספת – רנאטו סאנצ'ס. על פי ה"אס", קשר נבחרת פורטוגל, שזכה בעונה החולפת באליפות צרפת עם ליל, עשוי להגיע לקאמפ נואו בהשאלה עם חובת רכישה, זאת לאור רצון הקבוצה שלא לבזבז כסף בקיץ הנוכחי על מנת להחתים את ליאו מסי על חוזה חדש.

רנאטו סאנצ'ס | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

* באיטליה מדווחים כי טוטנהאם נמצאת בשיחות עם אטאלנטה בנוגע לשוער הקבוצה האיטלקית, פיארלואיג'י גוליני. השוער הראשון של התרנוגלים, הוגו לוריס, מסיים חוזה בעוד שנה, והמנהל הספורטיבי החדש, פאביו פראטיצ'י, פועל כבר מעכשיו כדי למצוא יורש. הקבוצה מברגמו הכשירה את הקרקע לעזיבתו כשרכשה את שוער אודינזה, חואן מוסו, והאיטלקי בן ה-26 עשוי להגיע בעסקת השאלה לשנתיים עם אופציית רכישה. עם זאת, נדמה שקבוצות נוספות בעקבות גוליני, ביניהן אינטר ואתלטיקו מדריד.

פיארלואיג'י גוליני | Gabriele Maltinti/Getty Images

* לאציו עומד לצרף ילד פלא: לוקה רומרו בן ה-16 ממאיורקה, שהפך ביוני 2020 לשחקן הצעיר בתולדות הליגה הספרדית, יעבור מחר בדיקות רפואיות ברומא ויחתום על חוזה במדי הקבוצה של מאוריציו סארי. רומרו הוא אמנם יליד מקסיקו, אך עד כה הוא ייצג דווקא את נבחרת ארגנטינה בנבחרות עד גיל 15 ו-17.

* האם קווין גאמיירו יעזוב את ספרד אחרי שמונה שנים? החלוץ הצרפתי של ולנסיה, ששיחק בעבר גם בסביליה ואתלטיקו מדריד, עשוי לשוב למולדתו ולהצטרף לשטרסבורג, מועדון נעוריו. החלוץ בן ה-34 הבקיע 74 שערים ב-237 הופעות בליגה הספרדית, כאשר בעונה האחרונה במדי העטלפים הוא כבש ארבע פעמים בלבד ב-27 משחקי ליגה.

* קשרה הצעיר של צ'לסי, קונור גלאגר, צפוי לבלות את העונה הקרובה בהשאלה. השחקן בן ה-21 שיחק בעונה החולפת כמושאל בווסט ברומיץ' שירדה לליגה השנייה, וכעת מסתמן שהקרב על שירותיו הוא בין ניוקאסל לקריסטל פאלאס.

* האם בן דייויס יעזוב את ליברפול עוד לפני שרשם הופעת בכורה? בממלכה טוענים כי הבלם שהגיע לרדס מפרסטון בחלון ההעברות של ינואר, יושאל בעונה הקרובה בשפילד יונייטד מליגת המשנה. כזכור, דייויס בן ה-25 הצטרף לקבוצה של יורגן קלופ לאור מכת הפציעות בחולייה האחורית, אך עם צירופו של איברהימה קונאטה, לצד ההתקדמות בהחלמה של וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ, הוא לא צפוי להיות חלק משמעותי מהרוטציה.

* אסמיר בגוביץ', השוער הבוסני שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-34, עשוי לחזור לפרמיירליג ואחרי שהושאל ב-2019/20 מבורנמות' לקרבאך ולמילאן ובעונה שעברה שיחק בצ'מפיונשיפ, צפוי לחתום באברטון כשוער מחליף לג'ורדן פקפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי