בבית"ר רוצים את מיכה. האוהדים לוחצים על חוגג להחזיר את אצילי

עומר אצילי חוגג
עומר אצילי | אריאל שלום

גורמים בבירה הבהירו כי ישמחו להחתים את הקשר אם לא יוגש כתב אישום. במקביל, חלק מהקהל מפעיל מכבש על הבעלים במטרה להשיב את שחקן הכנף ששיחק במועדון במשך שלוש שנים

(גודל טקסט)

במקביל להמתנה לסיום החקירה בפרשת הכדורגלנים והקטינות ולהודעה של הפרקליטות על סגירת התיק, דור מיכה ועומר אצילי כבר חושבים על עונת 2020/21 ומחפשים קבוצה חדשה, זאת לאחר שהשניים שוחררו בימים האחרונים משורות האלופה מכבי תל אביב.

מאז אותה הודעה, שיצאה על ידי רונן קצב, סוכנם של מיכה ואצילי, מופעל על משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, לחץ כבד מצד האוהדים שדורשים לצרף את אצילי, שכזכור שיחק במועדון בין 2013 ל-2016, עד שעבר לגרנדה הספרדית. יש לציין כי השחקן עצמו קיבל כמות עצומה של הודעות מאוהדים שקוראים לו לשוב לבירה.

לספורט1 נודע כי בשלב זה חוגג לא מתלהב להחזיר אצילי, אולם האוהדים לא מתכוונים להרים ידיים והם מתכננים לעשות כל שביכולתם על מנת לשנות את דעתו של בעל הבית. באשר לאצילי עצמו, בשיחות סגורות הוא הביע את רצונו להישאר בישראל. אופציה נוספת עבור השחקן היא מכבי חיפה, אולם הנשיא יעקב שחר הבהיר לאחרונה כי הנושא כלל לא על הפרק.

ומה בנוגע לדור מיכה? המבשל המדופלם זוכה להתעניינות מצד גורמים בבית"ר ירושלים שישמחו לצרפו במידה ותיק החקירה יסתיים ללא כתב אישום, אולם גם במקרה שלו חוגג אינו ממהר לבצע מהלך. "מדובר בשחקנים שיכולים לעשות את הבדל בין מאבק בצמרת לזכייה באליפות", הסביר הבוקר אחד מאוהדי בית"ר.

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי