נס ציונה הודיעה: "כל עובדי המועדון בחופשה ללא תשלום", בק"ש קיצצו בשכר

שחקני סקציה נס ציונה
שחקני סקציה נס ציונה | אודי ציטיאט

הקבוצה הצנועה ששבה העונה לליגה הבכירה הצטרפה להפועל חיפה והפכה לקבוצה השנייה שנאלצת לנקוט בצעדים אלה: "מאחלים ומייחלים שהתקופה החשוכה הזו תחלוף במהרה". במועדון מהצפון ביצעו קיצוץ של 23% מהשכר

(גודל טקסט)

"משבר הקורונה" ממשיך לתת את אותותיו על קבוצות ליגת העל. לאחר שאתמול (רביעי) התבשרנו כי הפועל חיפה שלחה את כל עובדיה לחופשה ללא תשלום – כעת קבוצה נוספת בליגת העל הודיעה על כך מדובר בסקציה נס ציונה, המדורגת הלפני אחרונה שרק עלתה בקיץ האחרון לליגה הבכירה.

סקציה, ששבה לליגת העל לאחר 51 שנה בליגות הנמוכות, הצטרפה היום (חמישי) להפועל חיפה ובכך הפכה לקבוצה השנייה בליגה הבכירה שהוציאה את כל עובדי המועדון לחל"ת: "מתוך דאגה לשלום כלל השחקנים, הצוות המקצועי והניהולי, בני משפחותיהם, קרוביהם ומכריהם, לאחר שיקול דעת וחשיבה מעמיקה הוחלט על הוצאת כלל עובדי המועדון לחופשה ללא תשלום עד להודעה חדשה. אנו מייחלים ומאחלים לכל אוהדינו ולכל העוסקים בענף שתקופה חשוכה זאת תחלוף במהרה ונוכל לשוב ולעסוק במשחק אותו כולנו כל כך אוהבים", נמסר מהמועדון.

כפי שפרסמנו בספורט1, מספר קבוצות עדיין לא החליטו כיצד לפעול והתפתחויות צפויות ביממה הקרובה. בין השאר קיים חשש שמהלכים כאלה יגרמו לשחקנים לבטל את החוזים באופן חד צדדי. מנגד, בבית"ר ירושלים הודיע משה חוגג על קיצוץ המשכורות ב-20 אחוז ובמכבי נתניה ושאר המועדונים טרם החליטו רשמית כיצד לנהוג.

כמו כן, עירוני קריית שמונה נוקטת גם היא צעדים כדי להתמודד עם המציאות החדשה. המועדון הודיע רשמית כי השחקנים ועובדי המועדון הסכימו לקיצוץ בגובה 23% משכרם. "המועדון החריג את חיילי צה"ל המשחקים בשורות המועדון ולהם ישולם שכר מלא", נכתב.


שחקני עירוני קריית שמונה. קיבלו את המצב בהבנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי