בוזגלו, ליברפול וברצלונה: 5 הכתבות הנצפות ביותר השנה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הצמד של מסי, הטור שנגע בנקודה רגישה, הקאמבק המטורף של קלופ, הפרסום הראשון לגבי מעברו של הקשר להפועל תל אביב והמסר המפתיע מבשיקטאש. לרגל השנה החדשה, הכתבות שהכי אהבתם בתשע"ט

(גודל טקסט)

ערב ראש השנה מאחורינו, תש"פ יצאה לדרך וזה הזמן להציג בפניכם את חמש הכתבות הנצפות ביותר בספורט1 בשנת תשע"ט. 


5. "רוצים אותך אצלנו" (לחצו כאן לידיעה)

מאור בוזגלו הוא שם חם כמעט בכל בית בישראל, אך הפעם הוא הגיע עד טורקיה. אחרי הצמד במשחק הראווה של בית"ר ירושלים נגד אתלטיקו מדריד, הקשר קיבל מסר מצולם מאוהדי בשיקטש שקראו לו להצטרף לקבוצתם. 


4. בהפועל ת"א מאשרים את הפרסום הראשון של ספורט1 (לחצו כאן לידיעה)
עוד לפני שעונת 2018/19 בליגת העל הסתיימה, פרסמנו לראשונה שהפועל תל אביב מעוניינת לצרף את מאור בוזגלו שעמד לסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים. בידיעה הנ"ל, אחד הבכירים במועדון האדום אישר כי הקשר אכן על הכוונת והטריף את האוהדים.



שם בחם בישראל. מאור בוזגלו (יוני אריאלי)


3. הקאמבק שלא שודר בישראל (לחצו כאן לידיעה)
אחרי 3:0 כואב בקאמפ נואו במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, ליברפול ויורגן קלופ מחצו את ברצלונה 0:4 באנפילד במשחק גומלין בלתי נשכח שלא שודר בישראל עקב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה. 


2. נקודה רגישה? (לחצו כאן לידיעה המלאה)

ניר קיפניס הוא מהישראלים שלא יוותרו על משחק מכריע בליגת האלופות וטור דעה שלו בו הוא דרש "שדרו את ברצלונה – ליברפול ללא קול" נגע ככל הנראה בנקודה רגישה עבורנו הישראלים ועורר עניין רב.


1. ברצלונה כבשה את ישראל (לחצו כאן לידיעה)

נהוג לומר שברצלונה היא הקבוצה האהודה בישראל, ביום השואה האחרון אפשר לומר שקיבלנו סוג של הוכחה לכך: עוד לפני ההדחה המאכזבת באנפילד, אלופת ספרד נתנה לליברפול שלוש חתיכות בערב יום השואה במשחק שכמובן לא שודר בישראל. 



סוארס כבש את הראשון ב-0:3 נגד האקסית. ברצלונה הקבוצה האהודה בישראל? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי