המשטרה תפתח בחקירה בפרשת הקטינות ושחקני מכבי ת"א

תעודות הזהות של הקטינות
תעודות הזהות של הקטינות | פרטי

השחקנים טוענים: הבנות השתמשו בתעודות זהות מזויפות. עורכי הדין עדי כרמלי וינון היימן טוענים: "מרשינו לא ביצעו כל עבירה, הבנות שיקרו". צפו בתמונות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

'פרשת הקטינות' של שחקני מכבי תל אביב ממשיכה להסעיר את הכדורגל הישראלי. הערב (חמישי), משטרת ישראל הודיעה כי תפתח בחקירה פלילית, ומרגע לרגע נחשפים פרטים חדשים על שרשרת האירועים שהובילה למקרה. הכדורגלנים זומנו לחקירה ביום ראשון ולמתלוננות הוצמדה פסיכולוגית מטעם בית הספר שתלווה אותן עד סיום ההליך.

ע"פ הטענות, אחד השחקנים שנכח במסיבה בדרום כפי שפורסם בכלי התקשורת השנים, הרשים את הבחורות שפנו אליו ברשת החברתית. הקשר לא נוצר באותה מסיבה, אלא רק לאחר מכן. הבנות יצרו קשר עם השחקנים באינסטגרם, וההודעות מתועדות בטלפונים של השחקנים. שהבנות נשאלו בנות כמה הן, ענו "מעל 18, אין לכם מה לדאוג".  השחקנים, שחשבו שהם בגירות המשיכו את הקשר עימם, וקיימו עימם יחסי מין.

בעקבות הפרטים שנחשפו אמש ב'חדשות 13', פנו מספר גורמים לשחקנים ועורכי דינם וטענו כי: "הן הציגו תעודות זהות מזויפות לפיהן הן בנות 19 בעבר, במספר מועדני לילה וחוגים חברתיים שונים". 


תעודות הזהות של הבנות (מצומצם)

עוה"ד עדי כרמלי וינון היימן, המייצגים את השחקנים מסרו: "מרשינו לא ביצעו כל עבירה, הבנות שיקרו באשר לגילן. יש בידינו ראיות המאששות ותומכות בגרסה זו והן יוצגו בבוא העת בפני הגורמים המוסמכים".

הבוקר השחקנים, שהגיעו לאימון הקבוצה הבינו כי לא יהיה מנוס מפתיחה בחקירה של המשטרה, ולשם כך הם יצטרכו למסור את גרסתם. נציין כי לאור העובדה ובהתייחס לראיות שמחזיקים השחקנים בידיהם, יהיה דווקא על המתלוננות להוכיח את גרסתן, והאירוע עשוי להסתיים ללא כלום. לכן ככל הנראה מפאת הסיבה הזו לא הוגשה תלונה למשטרה בידי המתלוננות אלא דרך גורם אלמוני.


עו"ד עדי כרמלי

גם שר התרבות והספורט החדש, ח"כ חילי טרופר התייחס למקרה ואמר: "האירוע שפורסם בנוגע לשחקני הכדורגל צריך להתבהר בצורה מסודרת וישרה במשטרה. אני מציע לכולנו להיזהר מלהסיק מסקנות מוקדמות מדי ואיני רוצה לדבר לגופו של מקרה ספציפי. עם זאת, זו הזדמנות לאמירה עקרונית רחבה יותר: ספורטאים, בוודאי בעולם המקצועני וההישגי הם דמויות שצריכות להוות דוגמה אישית, גם בכל הנוגע להתנהגות ראויה ומכבדת".

"להם מותר": פרשת המין מעידה על תופעה רחבה הרבה יותר

כמו אייל גולן: ההגנה המשפטית של שחקני מכבי תל אביב

עורכי הדין של השחקנים: "ממתינים לזימונם לחקירה, אנו מחזיקים בגרסא איתנה"

"בא לי לבכות כשאני חושבת על אשתו של השחקן הנשוי"

יו"ר נעמת במכתב לגולדהאר: "השעה מיידית את השחקנים החשודים"

החשודים בפרשת המין הם שחקני מכבי ת"א. המשטרה פתחה בבדיקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי