"מכבי חיפה קבוצה יותר חזקה ואיכותית ממכבי תל אביב"

play
ליאור קאסה שחקן מכבי חיפה מול דריק לוקאסן, דור פרץ, אנריק סבוריט שחקני מכבי תל אביב | דני מרון
צפו: גרינפלד הלך נגד המלצת ה-VAR, מכבי חיפה מעדה נגד הפועל ת"א 02:27

הסיכויים של מכבי חיפה ("הכל יכול להיפתח אם יחזירו נקודה והיא תנצח בבלומפילד") והבעיה של מכבי תל אביב ("זו לא הגנה של קבוצה אלופה"). וגם: הבלם הישראלי הכי טוב בארץ ואי זימון פיינגולד לנבחרת

(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 ואחד מגדולי הבלמים שהיו בישראל, אריק בנדו, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את מאבק האליפות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה וסיכויי נבחרת ישראל במשחק הקריטי מול איסלנד במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024 ביום חמישי בהונגריה.

בנדו אמר: "איסלנד היא לא יריבה שקל לנצח, אבל נבחרת ישראל יכולה לעבור את המשחק הזה ביום טוב. יש לאיסלנד הרבה שחקנים טובים שמשחקים באירופה, הם עשו קפיצת מדרגה בעשור האחרון, אבל אני חושב שבהרכב טוב שלנו, כשזהבי חוזר לכושר ו-ויטור לשמחתנו חוזר מפציעה וכנראה יהיה כשיר למשחק – חוד עם עבדה, זהבי וחלאילי, לצד קישור טוב – אפשר לעשות את זה".

האזינו לדברים

על כך שהנבחרת מרבה לספוג: "אני לא יכול לחזור לשחק, אבל בוא נקווה שבמשחק הזה לא נספוג. אני לא יודע איך אלון חזן מתכנן לעלות, אבל ויטור ושון (גולדברג) הם שני בלמים טובים מאוד. שון מראה שהוא עוגן ואולי הבלם הישראלי הכי טוב בארץ. ויטור כשהוא ביום טוב… אני שמח שהוא שיחק משחק אחד בליגה לפני המשחק הזה כי הוא היה פצוע וטוב שהוא חזר. אני חושב שחזן יכול להעמיד הרכב שיעשה את העבודה. אבל שוב, לא יהיה קל ואנחנו לא איזה פייבוריטים גדולים מול איסלנד".

שון גולדברג, בלם מכבי חיפה | לירון מולדובן

על אי זימונו של עומרי גנדלמן שכבש רביעייה בבלגיה: "יכול להיות שהוא היה שווה סגל, אבל החליטו מה שהחליטו. אני מאוד אוהב את גנדלמן, הוא שחקן שיכול לשחק בכמה תפקידים ויש לו פיזיות שזה דבר שאין להרבה קשרים אחרים בסגל. יש לו גובה, מאסה והוא טוב בניייחים בהגנה ובהתקפה. הוא השתפר בבלגיה ועשה התקדמות, והוא גם נמצא בכושר טוב וכובש שערים. אני חושב שגם עיליי פיינגולד היה צריך להיות בסגל לפני עידו שחר, הוא מגן ימני טבעי ולא קשר שהפך למגן, אבל בסוף אלון חזן מכיר את השחקנים יותר טוב ממני וממך ומרגיש מה שהוא מרגיש ואנחנו מקווים שהוא בחר נכון".

על התיקו גד הפועל ת"א ומאבק האליפות: "משחק לא טוב, אחד החלשים ביותר של מכבי חיפה. נקווה שיחזירו להם נקודה בערעור ואולי זה יפתח יותר סיכוי למכבי חיפה. היא עשתה ריצה מטורפת אחרי פיגור של 10 נקודות בתחילת העונה ועכשיו נוצר עוד פעם פער ויהיה מאוד קשה לעשות שני קאמבקים בעונה. מכבי חיפה עוברת עונה אינטנסיבית בטירוף עם הרבה משחקים, שחקנים צעירים וחצי סגל שהתחלף. רוב העונה מכבי חיפה עמדה במטרות ובציפיות, למרות שהחליפו מאמן וכל השינויים, אז בוא לא נפסול אותה עדיין. היא חייבת לנצח את מכבי תל אביב במחזור השני של הפלייאוף העליון בשביל לחזור לעניינים, ואני חושב שבמאצ' אפ בין הקבוצות מכבי חיפה היא קבוצה יותר חזקה ואיכותית ממכבי תל אביב אבל כרגע זה לא מתבטא בטבלה. שבע נקודות זה פער גדול אבל אם יחזירו נקודה וינצחו בבלומפילד, הכל יכול להיפתח מחדש. בוא נגיד שעכשיו הלחץ הרבה יותר על מכבי חיפה כי כל איבוד נקודות יכול לגמור את הסיפור".

ערן זהבי מכבי תל אביב | אריאל שלום

על מכבי תל אביב: "יש לה ולמכבי חיפה יתרון איכות על כל הקבוצות בארץ. מכבי תל אביב השנה קבוצה התקפית טובה שמצליחה להבקיע הרבה שערים. הבעיה הכי גדולה שלה וראינו גם ביוון שבגלל זה היא לא עלתה, זו ההגנה. יש לה הגנה לא ברמה של קבוצה אלופה ואני אומר את זה חד משמעית כבר שנה. לא לוקאסן ולא אף בלם שנמצא שם כרגע. גם מגן ימני לא ברמה מספיק גבוהה. השחקן הכי בכיר שלהם בהגנה היום זה רוי רביבו הצעיר שעושה עבודה טובה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי