ולקאניס: "רציתי שהפועל תל אביב תישאר. המלחמה שינתה הכל"

play
מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס | קובי אליהו
ברנס לא עמד בלחץ, הפועל ת"א הפסידה 2:0 לאשדוד וירדה ללאומית 03:32

המאמן שעזב את האדומים בעקבות אירועי 7 באוקטובר: "זאת קבוצה שבניתי, צפיתי במתח במשחקים האחרונים. כאב לי לראות את הצער של כולם. זה מועדון שצריך להיות בצמרת, לא בליגה השנייה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאמן הפועל תל אביב בתחילת העונה, מייקל ולקאניס, שעזב בעקבות אירועי 7 באוקטובר ומשמש כעוזר מאמן אייאקס, התייחס לירידת הליגה של האדומים ואמר היום (ראשון) לוואלה ספורט: "צפיתי במשחקים האחרונים, הייתי במתח ומאוד רציתי שהקבוצה תישאר. זאת קבוצה שבניתי והתחלתי משהו שנעצר רק בגלל המלחמה".

ולקאניס הוסיף: "כאב לי לראות את הכאב של כולם – של סלים, השחקנים. הפועל תל אביב זה מועדון גדול שצריך להיות בצמרת ולא לרדת לליגה השנייה. המלחמה שינתה הכל. התחלנו טוב את העונה ועשינו דברים טובים ונכונים מקצועית עם חשיבה לטווח ארוך, אבל הכל הסתבך ב-7 באוקטובר. הכדורגל עצר, שחקנים לא היו במסגרת וזה פגע בהפועל תל אביב והוביל להידרדרות גדולה".

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס
כרגע הפועל תל אביב עם חמישה זרים. ולקאניס | ברני ארדוב

עוד בנושא

ברוכים הבאים לליגה של גוש דן: המסעות הקצרים של הפועל ת"א מי יתחיל לעבוד על העונה הבאה? סימני השאלה בהפועל תל אביב "בושה לאן הבאנו את המועדון": שלב הסקת המסקנות בהפועל תל אביב בזמן שהובסו בדרבי, אוהדי בית"ר חגגו את הירידה של הפועל ת"א: "פתטי" להתרגל אלייך שוב: ירידות הליגה של שחקני הפועל תל אביב

המאמן לשעבר הדגיש: "אני לא אבקר אף אחד, ראיתי המון אנשים ושחקנים חדשים במועדון וזה אומר הרבה על מה שעבר עליו. אני לא שם כדי לדעת או להתייחס, רק כואב את הצער של המועדון והאוהדים. פשוט עצוב לי עבורם, זה הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי