בכפ"ס מרוצים: "אלו המשחקים שצריך לנצח כדי לעשות את קפיצת המדרגה"

בקבוצה מהשרון מרוצים לאחר הניצחון 1:2 על הפועל ת"א: "הוכחנו מה אנחנו שווים". שלח צפוי להיות כשיר למכבי פ"ת, סולומון: "לא מופתע שדברים התחברו". סיסוקו מחכה לוויזה כדי להמריא לישראל, אך יזדקק לבידוד

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בהפועל כפר סבא לאחר הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב, שסידר לקבוצה מהשרון פתיחת עונה ברגל ימין. החבורה של עמיר תורג'מן הייתה דומיננטית יותר לאורך מרבית הדקות ויכלה לנצח אפילו בתוצאה גבוהה יותר.

"כיף לפתוח את העונה ככה. דיברנו על ציפיות רק במסיבת העיתונאים וזה כיף שכבר במחזור הראשון הוכחנו מה אנחנו שווים. כמו שכבר אמרנו, אלו המשחקים שצריך לנצח כדי לעשות את קפיצת המדרגה" אמרו בקבוצה.

מי שזכו למחמאות היו החלוץ קיזיטו וכמו-כן גם בן רייכרט, שהיה מהבולטים במגרש עד שהוחלף: "כולם ראו שבן בא לעונה הזאת בצורה שונה. חזק יותר מנטלית ובטח יותר מנהיג" החמיאו במועדון. המגן הימני טום שלח, הוחלף במהלך המחצית השנייה כאשר לאורך התקופה האחרונה הוא סובל מכאבים בשריר הארבע ראשי, אך בכפ"ס מאמינים כי לא מדובר בפציעה חמורה והמגן יחזור למשחק מול מכבי פתח ת'ווה לאחר פגרת הנבחרות.

בן רייכרט, עומר פדידה ואביב סולומון | אודי ציטיאט

"אין אחד שלא רוצה לפתוח את העונה ברגל ימין עם ניצחון. עבדנו קשה בתחילת העונה הזאת ואנחנו לאט לאט מתחברים. אנחנו שואפים להוציא כמה שיותר במשחקים הקרובים" סיכם המגן אביב סולומון. "אני בכלל לא מופתע שהדברים התחברו. בתחילת העונה שמרנו על השלד שלנו והוספנו שחקנים שחיזקו אותנו. ברור שהשאיפות כל שנה הן יותר גבוהות ואנחנו מקווים לעמוד בהן.

החלוץ קרפאלה סיסוקו, שיצטרף לקבוצה, כפי שפורסם בספורט1, מחכה להוצאת הוויזה שלו על מנת לעלות על טיסה ולהגיע לישראל. הגינאי יזדקק לבידוד של שבועיים בביתו, אך בשל העובדה שהליגה השבדית השנייה כבר נפתחה, החלוץ עדכן כי הוא נמצא בכושר משחק ולא יצטרך תקופת הכנה על-מנת להיכנס לכושר.

קיזיטו וטריקו גטהון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי