האופציות של קלטינס: מעבר לחו"ל, המתנה לפניה מבית"ר

דוד קלטינס
דוד קלטינס | אריאל שלום

כפי שפורסם בספורט1, קשר באר שבע הודח מהסגל למאת'רוול עם ספורי וגאנם ועשוי לעזוב. התמיהה: באר שבע תעלה בלי מגנים מחליפים. אבוקסיס במסר לשחקנים: לא לחשוב על הבתים. השחקנים אופטימיים

(גודל טקסט)

בצל הסגר הצפוי במשק, הפועל באר שבע נערכת כרגיל לקראת משחקה הערב (חמישי החל מ-20:15, ספורט2) מול מאת'רוול הסקוטית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה של יוסי אבוקסיס תעלה עם ההרכב שתורגל שלשום, הכולל את שון גולדנברג ומריאנו בריירו, אבל שיחת היום הייתה רשימת המודחים מהסגל. יוסי אבוקסיס ערך שיחה עם השחקנים, ניסה להוריד אותם לקרקע ולנתק אותם מהמחשבות על כניסה לשלב הבתים. "כל מה שאנחנו צריכים זה להיות מפוקסים במשחק מחר", נאמר לשחקנים אמש. "הסקוטים ניצחו שני משחקי ליגה, עברו שלב באירופה. אין שום סיבה שנחשוב שאנחנו פייבוריטים גדולים". אחד השחקנים אמר: "יש כאן אופטימיות גדולה. אנחנו משחקים בבית, הבנו שהם קבוצה סקוטית טיפוסית, פיזית מאוד, אבל יש לנו דרך להתגבר על זה. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הטובה ביותר".

בחזרה לרשימת המודחים מהסגל. כפי שפורסם השבוע בספורט1, בהפועל באר שבע החליטו להדיח מספר שחקנים בכירים מהסגל, בראשם את דוד קלטינס, שעשוי לעזוב את המועדון עד תום החלון ב-12 באוקטובר (כשעד אז באר שבע צפויה לשחק במסגרת האירופית בלבד, אם תעפיל שלב הערב). קלטינס רוצה לעבור לבית"ר ירושלים, צמד המאמנים דראפיץ' וברדה רוצה אותו, אבל ההחלטה אצל משה חוגג. בנוסף, גם אופציית מעבר לחו"ל על הפרק, כשעדיין לא ברור כיצד הסגר ישפיע על כך. עד השבוע שעבר, כך מתברר, עוד בדקו בסביבתו של קלטינס אפשרות שישחק באירופה במידה ולא ימשיך. בנוסף אליו, בבאר שבע אישרו כי גם קייס גאנם, רמזי ספורי ונאור סבג שעשויים לעזוב לא נכללים בסגל. השחקן הנוסף שהודח והוא עדיין בתוכניות הוא דודי טויטו.

בבאר שבע לא הופתעו מהדחת קלטינס, אבל בקרב השחקנים נשמעה ביקורת מסוימת על המהלך. "אין לנו מגן ימני טבעי בסגל", אמר שחקן בכיר בקבוצה, לאחר שהתברר שגם נועם גמון לא יכול להיכלל ככל הנראה בסגל וזאת אחרי שנודע כי הוא עשוי להיכנס לבידוד. "טויטו בחוץ, קלטינס יכול לשחק גם כמגן. העדיפו לעלות בלי מגן בכלל, זה מעיד על הכוונות לגביו וחבל". מיד לאחר המשחק אמור קייס גאנם לעבור לקבוצה אחרת, ככל הנראה הפועל חיפה. השחקן ביקש לעבור ובבאר שבע התנו זאת בכך שהקבוצה הבאה תישא בעלות כל שכרו. רמזי ספורי מבוקש בהפועל תל אביב ולנאור סבג יש ביקוש בארבע קבוצות בליגה.

דוד קלטינס
דוד קלטינס | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי