עידן חדש בכדורגל הישראלי: עסקת בית"ר והאמירתים נחתמה רשמית

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים
חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים
השייח' חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג השייח' חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים
נאום כהן, השייח' חמד בן ח'ליפה נאום כהן, השייח' חמד בן ח'ליפה |

עסקת הענק שתשנה את פני המועדון הפכה רשמית. השייח' בן ח'ליפה רכש 50% והתחייב להשקיע למעלה מ-300 מיליון ש"ח בעשר השנים הקרובות. לספורט1 נודע כי התחייב למאות מיליונים נוספים דרך ספונסרים. אצילי יצטרף?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יום היסטורי ומרגש בתולדות בית"ר ירושלים. היום (שני) בשעות אחר הצהריים נחתמה רשמית עסקת שותפות בבעלות על הקבוצה בין משה חוגג לשייח חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן. השייח', שנחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות וחלק ממשפחת המלוכה, רכש לאחר משא ומתן ארוך 50% מבעלות המועדון.

הוא התחייב להשקעה שתעמוד על למעלה מ-300 מיליון ש"ח בעשר השנים הקרובות, כולל החזר השקעת בעלים. לספורט1 נודע כי השייח' עצמו התחייב למאות מיליונים נוספים דרך ספונסרים. ייתכן וחברות תעופה ייכנסו כספונסריות לבית"ר ירושלים.

יום היסטורי בבית"ר ירושלים

מרזל לספורט1: "בית"ר צריכה להישאר יהודית. מה השלב הבא? נמכור את הצבא והדגל?"
העולם הערבי תוקף: "בית"ר ירושלים מועדון פשיסטי וגזעני"
קונה קריפטו, תורם לעניים: הכירו את השייח' בן ח'ליפה
"בית"ר 50% טהורה לעד": ברשת הגיבו לעסקה ההיסטורית
לה פמיליה: "נמשיך במחאה", השרה רגב: "השקעה טובה"
ח"כ מהרשימה המשותפת: "בית"ר מוכרת את עצמה לערבים בשביל כסף"
טביב תוקף: "העסקה טובה לחוגג, לא לבית"ר ירושלים"
המתווך בעסקת בית"ר: "הקבוצה תדע להתמודד מול הטובות בעולם"
שעות לפני העסקה: גורמים בהפועל ת"א ניסו לפתות את השייח' בן ח'ליפה

הכסף ייכנס לקופת המועדון ושימש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח', מוחמד בן חמד בן ח'ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון. בנו של השייח' עשוי להיות חלק מההנהלה אך לא ברור האם יהיה פעיל פיזית מישראל ונראה כי יהיה "שותף רחוק".

חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

הבעלים משה חוגג אמר דקות לאחר החתימה: "ערב חג החנוכה המנורה הבית"רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד. אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום, הישגיות ואחווה למען המועדון והקהילה שלנו ולמען הספורט הישראלי".

השייח' חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן אמר: "אני נרגש להיות שותף במועדון כזה מפואר כפי ששמעתי עליו ובעיר כזו, עיר הבירה של ישראל ואחת הערים הקדושות בעולם. שמעתי רבות על השינוי המתחולל במועדון ועל הדרך שבה הדברים מתנהלים, ואני שמח לקחת חלק בכך. אנחנו רואים לנגד עינינו את התוצאה הפנומנלית של פירות השלום והאחווה בין העמים ומתווים הלכה למעשה דרך חדשה בקירוב לבבות בין העמים באמצעות הספורט. נעמיד ביחד קבוצה שתשאף הכי גבוה ורחוק שאפשר מתוך רצון לראות את בית"ר ירושלים מגיעה לבמות הגבוהות ביותר בכדורגל. יאללה בית"ר".

בעקבות המו"מ וכניסת השייח' לשותפות, עלו עד אתמול שתי אפשרויות לחיזוק הקבוצה. אחת מהן היא החזרתו של הקשר דן איינבינדר לסגל, ממנו הקבוצה ניסתה להיפטר בשל בעיות כלכליות. לספורט1 נודע כי הפועל באר שבע הביעה לאחרונה עניין בשחקן, אך במידה שבית"ר תקרא לו לחזור לסגל – איינבינדר יעדיף אותה על כל קבוצה אחרת.

בנוסף, גם שמו של עומר אצילי עלה בימים האחרונים. במידה ששחקן הכנף יעזוב את קפריסין, גם הוא הוזכר כמועמד לחיזוק הקבוצה בה רשם את הפריצה בקריירה. אגב, ביום שישי מתכוונים רוב אוהדי בית"ר להגיע ולהביע תמיכה בחתימת העסקה וכאות הזדהות עם חוגג.

השייח' חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי