זה מתקרב: רוב תנאיו של אצילי במכבי חיפה סוכמו

עומר אצילי , ברק בכר | ספורט1

משיחות שניהלו גורמים מהצד הירוק ומצד השחקן - רוב הדברים סוכמו, ממתינים לשחרור מאפואל. סיכויים קלושים לצירוף אלחמיד, גורם צד שלישי הציע את מיכה. מחמאות לדוניו, כהן ופלאניץ' אחרי ה-0:3 על בני יהודה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עשר שנים עברו מאז שמכבי חיפה חגגה בפעם האחרונה שישה ניצחונות רצופים. אותה עונה הסתיימה באליפות, האליפות האחרונה של הירוקים. אתמול (שלישי) זה קרה שוב, אחרי ה-0:3 הנהדר על בני יהודה. במועודן מקווים שהקו יימשך גם העונה בדרך לתואר, והניצחון אמש סימן עוד צעד לעבר המטרה.

צפו בתקציר ה-0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה

בכרמל שמחו בעיקר כי הקבוצה הגיעה למשחק עם הרכב חסר. מעבר לארנסט מאבוקה ויאניק וולדסחוט הפצועים, שלא משחקים בתקופה האחרונה, גם הקפטן נטע לביא נעדר בעקבות צהובים וכמובן הסקורר הבלתי מעורער של מכבי חיפה – ניקיטה רוקאביצה, שגם הוא לא היה כשיר. השחקנים שהחליפו אותם עשו את העבודה, ובראשם גודסוואי דוניו, שפתח לראשונה בהרכב וכבש שער בכורה בישראל.

"תמיד אמרנו שהוא ראוי להזדמנות והוא לקח אותה בשתי ידיים", החמיאו במכבי חיפה לחלוץ הגנאי. רוקאביצה, אגב, ינסה לחזור היום לאימונים והכללתו בסגל למשחק בשבת מול מכבי נתניה (19:45, שידור ישיר בספורט4) תתקבל רק לאחר האימון המסכם ביום שישי.

שחקנים נוספים שקיבלו שבחים במועדון הם ג'וש כהן ובוגדן פלאניץ'. הבלם הסרבי עלה לשחק עם זריקה בגבו ועדיין הרשים בשני צדי המגרש, וגם הוא בדיוק כמו דוניו מצא בפעם הראשונה את הרשת במדים הירוקים. "ברק בכר התעקש עליו בכל הכוח ורואים שממשחק למשחק מדובר בבלם עוצמתי", אמרו בחיפה.

גודסוויי דוניו חוגג | מאור אלקסלסי

ומה לגבי השוער? כהן ממשיך להיות הכוכב הגדול, עם עצירת פנדל שנייה ברציפות ויכולת פשוט פנטסטית. זה התחיל ההצגה נגד הפועל תל אביב, לאחר מכן הוא הביא במו ידיו ניצחון מול מכבי פתח תקווה כאשר הדף פנדל בדקה ה-98 ואתמול זה נמשך מול הקבוצה משכונת התקווה. בכרמל סיפרו שחלק גדול מההצלחה שייך למאמן השוערים, גיא וייזינגר, שכידוע אחראי עם על המצבים הנייחים. "הוא מביא לנו נקודות גם בשער וגם בהתקפה", אמרו במועדון על וייזינגר.

בגזרת חלון ההעברות של ינואר, שמו של עומר אצילי כידוע הוא השם הבוער. בכר אמנם שוב סירב להתייחס לנושא לאחר המשחק ("נחכה לינואר"), אך נראה שההמתנה עשויה להיות קצרה יותר ממה שנדמה. שחקן הכנף צפוי לחזור לישראל, ובשיחות שניהלו גורמים משני הצדדים מסתמן כי רוב הדברים סוכמו. כעת, ממתינים לאפואל ניקוסיה, ובמידה שאצילי יקבל את השחרור – ההתקדמות תהיה מהירה. מעבר לכך, השחקן יעבור בדיקות מקיפות מכיוון שלאחרונה חלה בקורונה.

מעבר לאצילי, כפי שפרסמנו יש רצון להתחזק גם במגן ימני ככל הנראה על חשבונו של ארנסט מאבוקה. הרצון הוא להתחזק בשחקן זר אחר, כאשר האופציה של חאתם עבד אלחמיד נראית קלושה בשל העלויות הכספיות הכרוכות בה. בנוסף, קיימת אפשרות שיצטרף חלוץ – אך הדבר נמצא במקום השלישי בסדר העדיפויות, אחרי אצילי ומגן ימני. גורם צד שלישי הציע לאחרונה גם את דור מיכה, אך כעת, כאמור, במכבי חיפה מעדיפים שחקנים אחרים.

ג'וש כהן הודף את הפנדל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי