כאילו שחסר לחץ: היממה הדרמטית שעברה על בית"ר

פרשת העוקץ, סאגת הקורונה והסדרת החוב מול הפועל ב"ש ששמה קץ לשמועות. לראשונה העונה, סאגת השייח' אבו ח'ליפה נדחקה לשוליים. ריקן וקלטינס במעקב לקראת הקיץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נרשם לחץ מסוים עוד לפני הגעת התוצאות אתמול. תמונה אחת שבה אלירן עטר יושב עם עידן ורד, ירדן שועה ואורן ביטון, הגיעה מיד אחרי שוורד קיבל תשובה חיובית לקורונה. במועדון חששו בעיקר מתגובת שרשרת להידבקות של הקפטן, אחרי שאוחנה ופדידה כבר נדבקו. הם ידעו כי עם השלושה האחרים שישבו ליד ורד נדבקו, יהיה קשה מאוד לעלות למשחק מול הפועל תל אביב מחר (שלישי החל מ-19:55, ישיר בספורט1). למזלם, ורד ישב ברכב עם מסיכה. למרבה הפלא, התוצאות שלהם הגיעו ראשונות. התשובה: שלילית. יש מי שסבר במועדון שאולי המסיכה של ורד הצילה אותם מהידבקות.

אבל זה לא היה הדבר היחיד שבית"ר הייתה צריכה להתמודד איתו אתמול. משעות הבוקר זרמו למועדון שמועות לפיהן מישהו ידע לכאורה כי רועי פדידה נדבק והסתיר זאת מהתקשורת. "זה ממש לא נכון, רועי היה באימון ברביעי, בחמישי לא חש בטוב ובשישי כבר נבדק. התוצאה הגיעה במוצאי שבת. לא היה לו אפילו חום", אמרו במועדון. "אוחנה נבדק ביום שלישי ויצא שלילי. אחרי שהוא פיתח שוב תסמינים, בשבת בבוקר, הודענו לו לא להגיע למשחק וללכת להיבדק. הוא שומר שבת ומשתדל לא לנסוע, מיד בצאת השבת הוא נסע וקיבל תשובה למחרת".

עידן ורד | דני מרון

לאור הסגל הקצר בבית"ר, בוודאי עכשיו לאור התפרצות הקורונה, בקבוצה מנסים לחזק את הסגל וברשימת הרכש עדיין מופיע מתן חוזז. המאמנים שוחחו עם אוחנה וביקשו ממנו לעשות כל מאמץ. הם לא מכנים אותו שחקן בכיר, כפי שחוגג מכנה, אבל סבורים שיוכל להוסיף עוד עומק ועוד אופציות בהתקפה. הרצון להתחזק בקשר בעמדה הזאת מסמן פעם נוספת את הרמת הידיים לגבי מתאוסיניו, שאמור היה לשוב לארץ לפני כעשרה ימים ונמצא חיובי לקורונה. כשקונטה נמצא בחו"ל לקראת משפטו שייפתח מחר, נדמה לעיתים שהבעיות במועדון לא מסתיימות אף פעם.

אפילו ביום שקט יחסית, אחרי ניצחון, לבית"ר לא מספיק להיות תחת סאגת קורונה ושייח' שמתרחק. המועדון הודיע אתמול שאלמונים ניסו לקחת מחוגג תשלום של 12 מיליון שקל, אחד מבין כמה תשלומים, עבור קינדה וגרסיה. למזלם, אנשי המנהלה היו מספיק חכמים כדי לברר מדוע הכסף לא הגיע. גורם בבית"ר אמר אתמול: "היה לנו מזל שמועדונים כמו א.א.ק אתונה או קנזס לא זוכרים שהם צריכים להעביר תשלום. לכן בדקנו. מתחילת השיחה היה נדמה שמשהו לא בסדר".

איש הסייבר של המועדון יגיש תלונה במשטרה, בטענה שהנוכלים שניסו לעקוץ את בית"ר אף ערכו שיחת טלפון עם המועדונים בניסיון לוודא שהכסף נשלח. בינתיים, במועדון אישרו את הפרסום בספורט1 לפיה עבר תשלום להפועל באר שבע עבור עסקת מיכאל אוחנה והכחישו שמועות לפיהן העברת הכסף התעכבה. בבאר שבע טענו כי התשלום התקבל והוא יופקד בימים הקרובים. בבית"ר אמרו אתמול: "שמנו סוף לסאגה ולשמועות. התשלום עבר". בינתיים, במועדון עוקבים אחר אפשרות להחזיר את דוד קלטינס בקיץ הקרוב וגם אבי ריקן, אם ישוחרר ממכבי תל אביב, נמצא במעקב.

אבי ריקן | אריאל שלום

בפעם הראשונה מזה זמן מה, עסקת השייח' עמדה בצל האירועים ביממה האחרונה. בבית"ר עדיין לא מתכוונים להרים ידיים, אבל כמו שזה נראה כרגע גם העסקה הזאת עשויה לרדת לטימיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי