שחקני מכבי ת"א שאלו את ניר ביטון האם הוא מתכוון לחזור לישראל

בלם סלטיק והנבחרת נמצא ברשימות של האלופה עוד מהקיץ: "שחקן ברמה גבוהה. הכדור בידיים שלו". ייני לקראת חדרה (20:00 בספורט1): "צופה משחק קשה מאוד, כל נקודה חשובה במאבק האליפות. שיפרנו את המשחק שלנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הבוקר (שלישי) דווח בסקוטלנד כי מכבי תל אביב תנסה לצרף את ניר ביטון מסלטיק בקיץ ולספורט1 נודע כי שמו של השחקן אכן נמצא ברשימות של האלופה כבר מתחילת העונה. בסביבת המועדון הצהוב טענים כי הכדור נמצא בידיים של ביטון, שיצטרך להכריע האם ברצונו לחזור לישראל לאחר שמונה שנים מעבר לים. כידוע, לשחקן חוזה לשנתיים נוספות בסלטיק.

עוד נודע כי במהלך מפגשי הנבחרת האחרונים, ביטון נשאל על ידי חלק משחקני מכבי תל אביב האם הוא מתכנן לשוב בקרוב לישראל והשיב כי הוא שואף להישאר באירופה. גורם בסביבת השחקנים אמר הבוקר לספורט1: "ניר שחקן ברמה גבוהה מאוד ואין לנו ספק שסלטיק תדרוש תמורתו סכום לא מבוטל. אם מכבי לא תשלם, אין לי שום ספק שמכבי חיפה תיכנס לתמונה".

באשר לדור מיכה, עליו לכאורה מכבי תל אביב דורשת מהפועל באר שבע דמי השבחה גבוהים, סיפר אותו גורם: "צריך להבין שמכבי תל אביב היא בכלל לא פקטור בנושא. מי שתוקעת את הגעתו של מיכה לבאר שבע היא אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו, שטוענת כי לא קיבלה הצעה ולא מוכנה לשחררו. אם וכאשר, מכבי תהיה מוכנה להפחית את דמי ההשבחה ולבוא לקראת הצדדים".

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

ויש גם משחק מחר מול הפועל חדרה (רביעי החל מ-20:00, ישיר בספורט1). המאמן פטריק ואן לוון יחליט ביממה הקרובה האם לשתף את יונתן כהן ואייל גולסה, שהתאוששו מפציעות. דן ביטון, עליו האלופה לא צפויה לממש את האופציה בתום העונה, עשוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו לאחר שהציג לאחרונה יכולת מאוכזבת שעלתה לו באיבוד המקום בהרכב.

"אנחנו מנסים לשחק בכל המשחקים בהתאם לתוכנית מסוימת. לא תמיד זה הולך לפי איך שאתה מתכנן, יש יריבה, אבל אני חושב שנתחיל את המשחק עם הרבה התלהבות ואנרגיה לעשות את את העבודה" אמר ואן לוון לפני המשחק נגד חדרה. "הפער מהפסגה? הקבוצה שלנו מוכנה לשחק בכל משחק. אנחנו מסתכלים על כל משחק בצורה נפרדת כדי לוודא שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים" הוסיף ההולנדי.

לאחר המאמן, גם הקפטן שרן ייני הבהיר לקראת חדרה: "אני צופה שיהיה מאוד קשה נגד חדרה. זה מאבק אליפות וכל נקודה חשובה. אנחנו מקבלים את הביטחון שלנו בתקופה האחרונה שבה אנחנו לוקחים הרבה נקודות, יותר מתחילת השנה. שיפרנו הרבה דברים במשחק שלנו, אבל יש עוד המון מה לשפר כדי להבטיח צבירת נקודות זהה".

ייני. "צופה משחק קשה נגד חדרה" | מכבי תל אביב, רשמי

"אנחנו משחקים כדי לקחת תארים, אבל צריך להתרכז רק בעצמנו ולא בקבוצות אחרות. אם אנחנו נעשה את העבודה, אחר כך נראה אם זה יספיק או לא. יש לנו סגל מעולה, מאוד רחב, עם שחקנים מנוסים וצעירים שמביאים המון אנרגיות, זה שילוב מצוין. אנחנו מאוד בוטחים אחד בשני" סיכם ייני.

מי שיצטרך להיזהר מחר במיוחד הוא טל בן חיים, שסוחב ארבעה צהובים וכרטיס נוסף יוביל להיעדרותו ממשחק הגביע נגד הפועל באר שבע. במכבי תל אביב לא מתכוונים להנחות את החלוץ כיצד לנהוג, כפי שלא עשו עם דור פרץ שספג בזמנו צהוב שעלה לו בהיעדרות ב"משחק העונה" נגד מכבי חיפה. להרכב הפותח של ואן לוון ישוב אנריק סבוריט שסיים לרצות עונש הרחקה.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן (דן ביטון), מתן חוזז, טל בן חיים, אלכסנדר פשיץ' (איתי שכטר).

בם חיים. בסכנת הרחקה ממשחק הגביע נגד הפועל ב"ש | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי