הקטטה, המנכ"ל וגל אראל: יניב קטן הגיב לאירועי הדרבי

הקפטן של הירוקים בעבר דיבר על הקטטה בתוכנית 'קטן ב-2' ברדיו חיפה: "אירוע מיותר ומכוער שהשאיר כתם על כולם. ברור שמקומו של בן דב לא על הדשא. גל אראל פתאום הילד הכי טוב בעולם"

(גודל טקסט)

יניב קטן, מי שהיה בקפטן וזכה בשבע אליפויות במדי מכבי חיפה, וניצח כמה וכמה משחקי דרבי, צפה אמש בקטטה הענקית אחרי הניצחון 0:2 של הירוקים, ולא יכול היה להישאר אדיש. בתוכניתו 'קטן ב-2' ברדיו חיפה, הוא תקף את המעורבים וגינה בחומרה את האירוע:

"לא כך אמור להסתיים משחק כדורגל, מדובר באירוע מיותר ומכוער שהשאיר כתם על כולם. אתמול צפו במשחק אלפי ילדים ובני נוער, איזה מסר עבר להם? אני לא מיתמם, גם אני שיחקתי עשרות משחקי דרבי, זה משחק מלא באמוציות, גם אני הייתי מהשחקנים הלא רגועים, אחד שתמיד הביע את דעתו ואמר מה הוא חושב, והיה בלא מעט קטטות בכדורגל. דרבי זה לא עוד משחק, אבל מה שקרה אתמול זה מכוער ולא צריך לקרות במשחקי כדורגל. לאורך השנים היו הקנטות משחקני הפועל חיפה אבל מעולם זה לא הגיע לזה. אתמול סאן מנחם צעק לספסל 'לכו הביתה' ואז התחיל הבלאגן הגדול, ראינו אגרופים, דחיפות ודברים שאנחנו לא רוצים לראות בכדורגל". אמר בפתיחת התוכנית

לאחר מכן, הפנה אצבע מאשימה לאסף בן דב, מנכ"ל מכבי חיפה על מעורבותו: "רואים קטטות בהרבה מקומות בעולם דבר אחד בטוח – לבעלי תפקידים אין מקום על כר הדשא. אחד הדברים שצרמו לי אתמול זה לראות את מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, כחלק מהקטטה בין השחקנים. זה ברור שמקומו לא על הדשא. הוא לא צריך להיות במקומות האלה, אמרתי את זה כבר מזמן, אתמול זה היה מביך ומביש שמנכ"ל מכבי חיפה, מעורב בקטטה בין שחקנים. אסור לו להיות שם, בן דב יכול להגיד מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה, אבל בסופו של דבר התמונות מדברות בעד עצמן, וזה לא נראה טוב, זה נראה רע. בסופו של דבר, כולם נפגעים מהסיפור הזה. מכבי חיפה תאבד חמישה שחקנים משמעותיים והיא הנפגעת העיקרית"

צפו בתגובות של יניב קטן לדרבי

קטן ביקר גם את גל אראל: "מכבי חיפה חייבת להיות מעל הדברים האלה, לא להיגרר לפרובוקציות האלה. מכבי חיפה זה מועדון ענק, הפועל חיפה לא במקום הזה.. גל אראל פתאום הילד הכי טוב בעולם, בדרבי הקודם המשחק עוד לא נגמר, וכל הסטורי שלו היה מלא בהקנטות למכבי חיפה, אז זה לא במקום. מכבי חיפה הייתה צריכה לסיים את המשחק ולרדת בראש מורם לחגוג בחדר ההלבשה. הקטטה לא טובה לאף אחד, אסור להיגרר לזה. בעוד שבוע אתה יכול לאבד חמישה שחקנים".

לסיכום אמר: "כל הזמן מדברים שרוצים לראות שחקנים רעים ואגרסיביים, ואת זה אני אוהב לראות על המגרש, וראינו. במכבי חיפה יש חבורת גברים, איך שאתה לא מסובב את זה. לראות אותם אגרסיביים במשחק, באים לדרבי ולוקחים אותו בשיניים ביום פחות טוב כמו גברים, אבל זה מעכיר בסוף המשחק לראות את הדברים האלה, שאנחנו יכולים להיפגע מהם. אבל השחקנים האלה לא פראיירים, אני מבסוט ממכבי חיפה בלי קשר למה שהיה בסוף. חצי ראשון פחות טוב של כדורגל, אבל בחצי השני, כשסאן מנחם עלה, הוא עלה לתת גול. לקחו את זה בשיניים וכל הכבוד למכבי חיפה, מה שהיה בסוף זה משהו אחר לחלוטין שאף אחד לא רוצה לראות".

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

עוד חדשות על מכבי חיפה

דו"ח השיפוט נחשף: עשרה שחקנים, בן דב וביבס צפויים לעמוד לדין
ז'וסואה עקץ את שחר, סאן מנחם הגיב לאירוע
עכשיו זה רשמי: עוואד חזר לחיפה, רמי גרשון יישאר עד תום העונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי