נחמיאס: "רוצה להגיע לבלגיה או פולין ושואף להיות שחקן מוביל"

בלם ק"ש התראיין ל-103FM וסימן יעד: "מכוון לקפיצת מדרגה באירופה, הסוכן בוחן הצעות". המצב של קבוצתו: "הנקודות שעשינו במאני טיים אומרות הכל, רוצים להגיע לאירופה". האוהדים: "לא היה אצטדיון מלא פעם אחת"

(גודל טקסט)

קריית שמונה חזרה העונה לפלייאוף העליון של ליגת העל לראשונה אחרי חמש עונות ואחד האחראים הבכירים לכך הוא הקפטן שלה, עידן נחמיאס. הבלם, שחווה עונת פריצה וצפוי לצאת לחו"ל עם סיום החוזה שלו בקיץ, כשהוא אף מעורר עניין במכבי תל אביב בנוסף, התראיין אתמול (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM בהמשך לתוצאה שדווקא הייתה פחות טובה מבחינת הקבוצה שלו – התיקו 1:1 נגד הפועל באר שבע. השחקן התייחס לאותו משחק וגם לעתידו האישי, בין השאר.

האזינו לראיון המלא עם עידן נחמיאס

"המחצית הראשונה הייתה מחצית לא טובה שלנו, בהתחשב במחצית השנייה שבה ישבו עלינו ולא איימנו על השער מספיק. בסוף, אפשר להסתפק בתוצאת התיקו", אמר נחמיאס בפתיחת דבריו על התיקו נגד באר שבע.

על הטענות לקיפוח מצד השופטים: "אני לא חושב שאנחנו מקופחים, ברור שאתה רוצה לנצח אחרי שאתה נמצא ביתרון, אבל בסוף גם להביא נקודה ולא להפסיד את המשחק – זה בסדר גמור. השיפוט היה בסדר גמור, גם נגד מכבי פתח תקווה".

התקופה בקריית שמונה והמשך הקריירה: "אני פה חמש שנים, זה המון זמן בשבילי. אני מרגיש בשל להתקדם ומכוון לשנה ראשונה באירופה, שתכלול קפיצת מדרגה והתחשלות. יותר להכיר את הליגות בחו"ל. אבל עדיין אין לי הצעות, אני לא בא להיות שחקן חיזוק, אני שואף להיות שחקן מוביל איפה שאני אשחק. חד משמעית אני רוצה להגיע ישר לבלגיה או פולין ולליגות ברמות האלה, לאו דווקא לליגה קטנה. הליגה בבלגיה למשל יותר מזמינה לשחקנים ישראלים, אבל אני עוד לא מתעסק בזה. הסוכן בוחן כל מיני הצעות. אני מאוד מאמין שאצא לאירופה, צריך לחכות לזה. צריך לתת לזה עוד קצת זמן כי עדיין טיפה מוקדם בשלב הזה".

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

על מצב הקבוצה: "אנחנו ראויים למקום בפלייאוף העליון, כשהיינו צריכים את הנקודות במאני טיים עשינו 10 נקודות מתוך 15 אפשריות וזה אומר הכל. אנחנו כרגע במקום החמישי והיעד הוא להגיע לאירופה. המטרה הראשונה בתחילת העונה הייתה להגיע לפלייאוף העליון, אבל אחרי שסיימנו במקום הרביעי את העונה הסדירה, שינינו מטרות ובא לנו להגיע לאירופה".

על קובי רפואה: "לא יודע למה הוא לא ממשיך, אני לא מתעסק בזה. אנחנו לא מרגישים את זה, אבל אלה דברים של ההנהלה מול קובי. לא הרגשנו וגם עכשיו אנחנו לא מרגישים את הסיפור".

לסיום, נחמיאס התייחס לכמות האוהדים במשחקי קריית שמונה: "זה מבאס שאין הרבה. אני פה חמש שנים ואני לא חושב שהיה אצטדיון מלא אפילו פעם אחת במהלך התקופה הזאת. אנחנו מאוד מעריכים את מי שמגיע וכל מי שבא זה מבורך. מקווים שיגיעו עוד. אתה לא יכול להכריח אנשים להגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי