אחרי "הגניבה" של נתניה: נמני מונה לעוזר מאמן חדרה. טויטו מועמד

אסף נמני והצלחת
אסף נמני והצלחת | צילום: פרטי

במועדון זועמים על עזיבת קוז'וק ליהלומים, האיש ששימש בעבר כעוזרם של בכר ולוזון חתם: "שמח לסגור מעגל עם קורצקי". מגן ב"ש ייפגש עם ראשי המועדון ועם הפועל חיפה ויחליט. אינברום הבטיח תשובה עד השבוע הבא

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיימה את עונת 2020/21 בשבוע שעבר. הצוות המקצועי בראשותו של מנחם קורצקי היה אמור להיפגש עם ההנהלה בימים הקרובים, ובמועדון הופתעו מאוד מעזיבתו של רן קוז'וק, עוזר המאמן, למכבי נתניה. אורן גולן אף יצא נגד היהלומים ואמר כי "הצעד שלהם מביש" ושהוא יתבע אותם. קוז'וק הגיע מקריית שמונה לחדרה וכבר הביע נכונות להמשיך גם בעונה הבאה, אך בסופו של דבר בחר לעזוב ולהצטרף למכבי נתניה.

החדרתים חשבו קדימה מהר מאוד וביצעו פנייה ראשונית לרביד גזל, ששימש כעוזר מאמן ומאמן זמני בהפועל כפר סבא בעונה החולפת. בסופו של דבר חדרה מינתה עוזר מאמן חדש כבר היום – אסף נמני, אשר שימש בעבר כעוזר של ברק בכר בהפועל באר שבע ושל גיא לוזון במכבי חיפה. בחודשים האחרונים הוא אימן את הפועל מרמורק מליגה א'.

נמני, אגב, גם שיתף פעולה בעבר עם מנחם קורצקי בעירוני רמת השרון, וכעת יסגור מעגל. לאחר החתימה הוא אמר: "אני שמח ונרגש להיות חלק ממשפחת הפועל חדרה ולסגור מעגל ולחזור לשתף פעולה עם מנחם. אני מגיע למועדון שעשה עונה טובה, כך שהעונה הקרובה תהיה לא פחות מאתגר. בהצלחה לנו".

אסף נמני | הפועל חדרה

בינתיים, בחדרה ממשיכים לבנות את הסגל. השם החם הוא אור אינברום, אליו פנתה הקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. למכבי פתח תקווה אופציה על החלוץ שתפוג בסוף חודש מאי, ובמידה שהמלאבסים לא יממשו אותה – סיכוייו להצטרף יגברו. בכל מקרה, החדרתים ציינו כי נציגיו של אינברום הבטיחו תשובה סופית עד תחילת השבוע הבא.

בנוסף, בחדרה מחפשים גם חיזוק לעמדת המגן השמאלי אחרי שמקס גרצ'קין סיים חצי עונה כמושאל ויחזור לבית"ר ירושלים. אחד השמות שעלו הוא של דודי טויטו, שחקן הפועל באר שבע. כפי שפרסמנו, טויטו, שצפוי לעזוב את ב"ש, מועמד גם להפועל חיפה. נציגי השחקן ייפגשו בימים הקרובים עם ראשי שתי הקבוצות ולאחר מכן הוא יקבל החלטה לגבי היעד הבא שלו.

אור אינברום | אריאל שלום
דודי טויטו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי