ניר ביטון קיבל הצעה מבאר שבע. המכשול: דרישות השכר

במועדון שוחחו עם סוכנו בנוגע לאפשרות שיגיע, השחקן עצמו דורש שכר גבוה. התקדמות עם שון גולדברג, שאמור לחתום בקרוב. נציגי המועדון נפגשו עם גורדנה, הקשר יודיע בהמשך על החלטתו. בב"ש אופטימיים לגבי צירופו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בלם-קשר סלטיק, ניר ביטון, קיבל הצעה לחתום בהפועל באר שבע. השחקן, שעל מועמדותו פורסם כאן לפני מספר שבועות, קיבל את הפניה באמצעות סוכנו דודו דהאן. בשלב ראשון, נערכה שיחה עם דהאן על מנת לברר את הדרישות הכספיות של ביטון. יחד עם זאת, בשלב זה המכשול העיקרי הוא דרישות השכר הגבוהות של השחקן. בבאר שבע טוענים כי לואי טאהא יקבל הצעה בקרוב, אבל בודקים גם אופציות נוספות. טאהא בודק הצעות גם באירופה, אך עדיין מעדיף להמשיך במועדון. הבוקר פורסם בספורט1 כי טאהא נמצא על הכוונת של הפועל חיפה.

בנוגע לעמדת המגן השמאלי, חלה התקדמות עם המגן שון גולדברג. ההערכה היא שהשחקן יסגור סופית במהלך השבוע. שיחה נוספת בעניין תתקיים היום. גם אביב סולומון ואורן ביטון הוצעו למועדון. הראשון קיבל הצעה. לגבי אופיר מרציאנו ואריאל הרוש, השיחות בעניינם נמשכות. במועדון רוצים להחתים שני שוערים שיתחרו על אפודת השוער הראשון. הרוש עזב בטריקת דלת ורבים מהאוהדים מתכננים מחאה אם יגיע. השוער עצמו שוקל לפרסם התנצלות.

במועדון אישרו את הפרסום לפיו מרואן קבהא התבקש לקצץ בשכרו תמורת הישארות, אך סוכנו סירב לכך. אחרי שסוכנו קיבל מסרים מהפועל תל אביב ואשדוד, קבהא הבהיר כי יעדיף לפתוח את הקיץ בקבוצה. לגבי רועי גורדנה, המועדון נפגש היום עם הקשר, כשבסיום הפגישה הודיע השחקן כי הוא ישקול את ההצעה ביחד עם משפחתו ויודיע בהמשך על החלטתו. גורדנה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, זוכה להערכה מקצועית גדולה בב"ש ובמועדון אופטימיים לגבי הצטרפותו של השחקן.

רועי גורדנה. נציגי ב"ש נפגשו עם השחקן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי