קומאן מודאג: "לא יכול להיות שכל אחד ירוץ עם הראש בקיר"

מאמן בת"ר ירושלים שוחח עם השחקנים על כך שהקבוצה טרם הבקיעה העונה, אבל בנוסף לכל יצטרך להסתדר עם סגל חסר מאוד נגד מכבי נתניה ביום ראשון (החל מ-20:20 בספורט4). נמשכים המגעים עם מספר בלמים זרים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון את מכבי נתניה (החל מ-20:20, שידור ישיר בספורט4) עם רצון להבקיע שער ראשון העונה. לאחר שלושה משחקי גביע הטוטו בהם הפסידה בדרבי להפועל, נכנעה מכבי פתח תקווה סיימה בתיקו מאופס נגד הפועל תל אביב, הירושלמים יקוו למצוא את הרשת לראשונה במשחק הבית שינעל את שלב הבתים, אולם הם יצטרכו להסתדר עם סגל חסר.

ארווין קומאן מודאג מהעובדה כי הקבוצה לא הצליחה להבקיע עד עתה וערך שיחות אישיות עם שחקני החלק הקדמי, להם אמר: "אתם צריכים לדעת לשחרר כדור בזמן ולמסור לשחקן שנמצא במצב טוב יותר, רק ככה מבקיעים שערים, לא יכול להיות שכל אחד ירוץ עם הראש בקיר, צריך לשחק חכם כדי להבקיע".

מי שייעדרו מהמשחק הם אביאל זרגרי, שעדיין לא מתאמן עם הקבוצה וסובל מכאבי גב, מתאוסיניו שמחלים מפריקת כתף ועובד ללא מגע, לירן רוטמן שנפגע בברכו וככל הנראה סובל מפגיעה במיניסקוס וייעדר בשבועות הקרובים, מיכאל אוחנה הפצוע, ריצ'מונד בואצ'י שנמצא בבידוד, ירדן שועה שעדיין לא החלים מהפגיעה בקרסול וכמו כן חליאופילו פלייטר, שינחת בישראל בשבוע הבא.

בבית"ר ירושלים ממשיכים במגעים עם מספר בלמים זרים, אך בשלב זה לא הגיעו לסיכום ומקווים לעשות זאת עד אמצע השבוע הבא. רק לאחר שיצורף בלם יתקבלו החלטות סופיות בנוגע לזר שישוחרר ובאם לצרף שחקן ישראלי נוסף לסגל. כפי שפרסמנו, ארווין קומאן רוצה לצרף קשר נוסף ולבחון את חליאופילו פלייטר, כאשר ההערכה היא כי החלוץ יישאר בסופו של דבר בסגל. במקביל נעשים ניסיונות למכור את ירדן שועה.

עדיין לא כשיר, עדיין על המדף. ירדן שועה | דני מרון

בתוך כך, הבוקר נפרד אורי מגבו מבית"ר ירושלים ובישר על החלטתו לחתום בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. כפי שפרסמנו, משה חוגג הציע למגבו להישאר, אולם בשכר נמוך לעומת החוזה שעליו היה חתום ועל כן הוא החליט לעזוב. בפוסט פרידה שפרסם, כתב המגן בן ה-33: "אני רוצה להגיד תודה על כל התמיכה והאהבה שנתתם לי, זה אף פעם לא מובן מאליו. תודה לצבא האמת על התמיכה, הצחוקים, העידוד והאהבה. בית"ר לנצח תשאר בליבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי