איינבינדר ובית"ר בדרך לבוררות, אצילי שלח מסר לאוהדים

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

אחרי הניסיון לשחררו, עליו פורסם לראשונה בספורט1, הקשר מתבצר ולא מוכן לקצץ לפחות 35 אחוז, כפי שבמועדון דורשים. אצילי, שמעדיף להישאר בארץ, לאוהדי בית"ר: רוצה להגיע. מחמאות לדגני: "לא התרגש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה אתמול (שלישי) את משחקה השני בגביע הטוטו בתיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב. הקבוצה של רוני לוי עדיין רחוקה משיאה והבלם אוראל דגני ערך הופעת בכורה, אבל נראה כי את הסיפור המרכזי בחדר ההלבשה שלה תופס דן איינבינדר.

לפני כחודש וחצי דווח כאן לראשונה על כוונת בית"ר להיפטר מדן איינבינדר, זאת בשל שכרו הגבוה. בשבוע שעבר התברר כי במועדון דורשים שיקצץ כ-35 אחוזים משכרו ומתכוננים לפגישה עמו כך שהצדדים בדרך לפרידה, אך שלשום הבהירו בסביבתו של הקשר לספורט1 כי הוא לא מתכוון לקצץ. אתמול הגיע המסר העבה של הנהלת המועדון לשחקן, שנכלל מחוץ לסגל ולא בשל החלטה מקצועית. "כמו שזה נראה מהצד, התחושה היא שדן סיים פה. לא יכול להיות ששחקן ברמתו לא בסגל, אלא אם מדובר בפציעה", אמר אחד מחבריו בקבוצה. תמיר עדי הועדף על פניו במשחק הראשון, אבל איינבינדר תורגל לאורך כל האימון המסכם וחשב שהוא פותח בהרכב.

כזכור, בסביבתו של איינבינדר סיפרו השבוע כי הקשר מסרב לקיצוץ נוסף בחוזה שלו. "הוא ויתר על 25 מהנטו ועוד חמישה מהברוטו, מה רוצים, שכל הקבוצה תקצץ פחות מ-30 אחוז נטו והוא יקצץ יותר?", אמרו בסביבתו. כך או כך, משה חוגג מתכוון לשלוח את יוסי בניון למשימה לא פשוטה: מאבק מול אחד הקפטנים שלו, שלא נמצא בתוכניות רק בגלל החוזה הגבוה שלו. בהפועל תל אביב הבהירו כי הם לא מעוניינים בשחקן משום שחוזהו גבוה מדי וחוגג עצמו מסרב להשתתף בעלות של החוזה המקוצץ הנוכחי – כ-240 אלף יורו. כעת, נראה כי איינבינדר ובית"ר בדרך לבוררות, אלא אם יגיעו לפתרון.

דן איינבינדר | אריאל שלום

בבית"ר עדיין מכוונים להחתמת עומר אצילי. על פי גורמים הקשורים לשחקן, קשר מכבי תל אביב ורעייתו היו מעדיפים להישאר בשלב זה בישראל. נראה כי אצילי, כך על פי מקורביו, לא ישחק באותה קבוצה בה ישחק דור מיכה. בעוד שמיכה שואף לעבור לחו"ל ומכוון למזרח אירופה, אצילי הבהיר לאוהדי בית"ר כי ישמח לשחק במועדון. משה חוגג מתלבט בין שתי אופציות. לדברי גורמים בבית"ר, בסביבתו של השחקן משוכנעים כי עד השבוע הבא תתקבל הכרעה של הפרקליטות. יחד עם זאת, גורמים משפטיים טוענים כי ההכרעה עדיין רחוקה. חוגג יכול להחתים את אצילי בכפוף להחלטת הפרקליטות, הצעה שכבר עלתה לאוויר, או להמתין להחלטה. ההערכה היא שחוגג יגיע בסופו של דבר לסיכום עם השחקן, שרוב הקהל של בית"ר רוצה בקבוצה.

על הדשא, נראה כי לבית"ר יש עדיין הרבה על מה לעבוד. הקבוצה תתארח באשדוד במחזור השלישי והאחרון של הבית בגביע הטוטו ומיד אחר כך תחל בהכנות למשחק הליגה הראשון מול הפועל חיפה. אנטואן קונטה עדיין לא נוחת בישראל. כזכור, במועדון הורו לו להישאר בצרפת ולמצוא קבוצה אחרת. קונטה עצמו לא מתכוון לעכב את הנחיתה. הוא רוצה לחזור לישראל ובמקביל לחפש קבוצה, משום שהוא יודע שגם אם יעזוב הוא ייאלץ להיכנס לבידוד ולארוז את חפציו.

במועדון החמיאו לאוראל דגני בסיום. "הוא לא התרגש ועמד במבחן, יש לו עוד הרבה מה להראות העונה", אמרו. בקבוצה כעסו על ארמנדו קופר וטענו כי במהלך המשחק ניסה להתגרות מספר פעמים בשחקני הקבוצה. בסיום הוא התעמת עם דיוגו ורדסקה, שירד לחדר ההלבשה.

אוראל דגני. השתלב במהירות | דני מרון


רוני לוי אמר הלילה: "אנחנו יחסית מאוכזבים מהמשחק וזה אומר הכל. אני חושב שהמשחק הזה היה בשליטה שלנו, אבל לא תרגמנו את זה מספיק כדי להבקיע. בתקופה הזאת אנחנו חסרי מחץ ופחות חדים, אלה דברים שנעבוד עליהם ונשתפר".

על משחק הבכורה של אוראל דגני אמר: "אני מכיר את אוראל טוב מאוד, הוא שחקן מנוסה ומאוד טוב, ואני בטוח שהוא יתרום לנו הרבה מאוד". על לוח הזמנים הצפוף אמר: "לנו ולכל הקבוצות, בגלל שהפגרה היתה קצרה, לא היה ממש מחנה אימונים לכולם. גביע הטוטו הוא סוג של משחק הכנה, למרות החשיבות שלו. עברנו עוד משחק די קשה, שחקנים צברו דקות משחק. ככל שיצברו יותר דקות, נהיה קבוצה חזקה יותר ועם הרבה יותר מחץ".

דגני עצמו אמר כי הקבוצה שלטה במשחק אך לא הגיעה להזדמנויות ושהוא שמח מאוד ללבוש את החולצה של בית"ר לראשונה: "בית וגן הפך להיות חממה, קבוצה חדשה, מקום חדש. כיף לבוא לאימונים והכל שונה. זה נותן אנרגיות טובות, אני מאוד מקווה להוכיח את עצמי".

רוני לוי | דני מרון

על המשחקים הבאים בחודש אוגוסט הוסיף: "ביום ראשון יש משחק נגד אשדוד, מקווה שננצח, נעשה משחק טוב ונהיה עם הפנים לאירופה. מקווה שנעשה קמפיין יפה. יש פה שחקנים כמו חנן, עידן, אופיר, אלה החברים היותר קרובים שלי. בסופו של דבר אכיר את כולם". לסיכום הוא שלח מסר לאוהדים: "לא כיף בכלל בלי הקהל, אני מחכה לקהל של בית"ר. יש לו עוצמות מפחידות באצטדיון הזה. מקווה שיחזירו לנו אותו מהר".

בווידאו: התיקו בין בית"ר ירושלים והפועל ת"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי