הארי קיין פורח למרות הבעיה מחוץ למגרש: "משפחתו בראש סדר העדיפויות"

play
הארי קיין ובנו. עדיין מחפשים בית במינכן | Richard Heathcote / Staff
צפו: הארי קיין הפציץ שוב, באיירן מינכן ניצחה 2:4 את היידנהיים 02:47

החלוץ לוהט בבאיירן וזאת על אף שהוא טרם מצא בית: "בינתיים הוא מצליח לעשות את ההפרדה". כמה עולה לילה במלון היוקרתי בו הוא ומשפחתו שוהים ומאיזה שירותים האנגלי יכול ליהנות בזמנו הפנוי?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הארי קיין פתח את הפרק שלו בגרמניה בצורה מדהימה, כשהבקיע 21 שערים וסיפק 7 בישולים ואנחנו רק בנובמבר. חלוץ באיירן חווה הצלחה מסחררת במגרש, אך מחוצה לו נראה שהוא קצת מתקשה, שכן הוא ואשתו טרם מצאו בית והם נאלצים ללון באחד מבתי הבלון היוקרתיים במינכן.

מאז אוגוסט, קיין שילם כבר קרוב למיליון ליש"ט עבור השהות בבית המלון, בו הוא, אשתו וילדיו מתאכסנים כבר מספר חודשים. מקורב לחלוץ האנגלי סיפר לאחד מכלי התקשורת בממלכה: "לפני הכדורגל, הארי הוא איש משפחה ונושא המגורים נמצא כרגע בראש סדר העדיפויות שלו. עם זאת, בינתיים הוא מצליח לעשות את ההפרדדה בצורה מרשימה וההתחלה שלו בבאיירן מדהימה".

למקרה שתהיתם איך משפחת קיין מסתדרת לראשונה מחוץ לאנגליה, אז המלון שבו שוהה הכוכב נחשב כאמור לאחד היוקרתיים בעיר, ממוקם מרחק נסיעה של כמה דקות מאצטדיונה של באיירן ומציע שלל שירותים יוקרתיים, כמו שכירת משרת אישי, נסיעת מבחן על רכבי BMW ועוד שלל פינוקים בדמות הפעלות לילדים. אגב, החדר המפואר של משפחת קיין מצופה כולו שיש והוא כולל מיטת קינג סייז, אח לימים קרים וטלוויזיה יוקרתית. תג המחיר: 10,000 ליש"ט ללילה.

משפחת קיין במשחק הפרידה מטוטנהאם. עדיין לנים בבית מלון במינכן | Richard Heathcote / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי