"זה לא אומר שאני זו**": וירג'יניה זועמת בעקבות השמועה הנבזית על ניימאר

play
ניימאר | Ryan Pierse / Staff
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 11.12 07:18

אשת העסקים הברזילאית נדהמה לגלות שהדביקו לה רומן עם כוכב הכדורגל: "אני בהלם! זה שקר! אתבע את מי שיטיל ספק בנמאנות שלי, אני אישה נשואה". צפו בתמונה שעוררה את חרושת השמועות

(גודל טקסט)

וירג'יניה פונסקה זועמת בעקבות השמועה הנבזית עליה ועל ניימאר. במהלך שידור חי של מותג הקוסמטיקה שלה, אשת העסקים הברזילאית הבהירה כי היא תתבע את כל מי שיטען כי היא ניהלה רומן עם הכדורגלן. המשפיענית הדגישה שהיא נשואה וביקשה לכבד אותה ואת משפחתה.

"אני  בהלם! זה שקר!" הבהירה פונסקה, "אני וניימאר, איך זה אפשרי? אתבע את מי שיטיל ספק בנאמנות שלי, זה עבר את הגבול. בואו נשמור על הגינות, יש לי משפחה, אני נשואה ויש לי שתי בנות. ניימאר ואני מעולם לא היינו ביחד, תפסיקו עם זה. אני מעריכה את ניימאר ואת כל מה שהוא השיג, אני מכבדת את המסלול שלו ושמחה מאוד שעכשיו אנחנו עובדים ביחד", סיכמה.

ניימאר לוהק לקמפיין חג המולד עבור מותג הבושם של וירג'יניה, במסגרתו הם צולמו יחד בחלוק רחצה. "עכשיו אני לא יכולה להצטלם בחלוק עבור החברה שלי עם הפרזנטור שזה עתה שכרתי? זה שאני מצלטמת איתו ומנהלת את הקמפיין לא אומר שאני זו**", הסבירה בזעם.

פונסקה וניימאר הכריזו במהלך החודש על שותפות עסקית. לחדשות היו השלכות, כאשר חלק מהעוקבים ציינו כי המשפיענית והכדורגלן הפיצו שמועות כי השניים ניהלו רומן בעבר.

ניימאר נפרד לאחרונה מאם בתו זמן קצר לאחר שהיא ילדה, ומאז הוא לא מפסיק "לככב" במדורי הרכילות. בשבוע שועבר הופצו הודעות אינטימיות שהברזילאי שלח לכוכבת אונליפאנס ובמקביל הודבקו לו שלל רומנים, כל זאת בזמן שהוא נעדר מהמגרשים בשל פציעת ברך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי