מונדו דפורטיבו: מסי שוקל מעבר ל-MLS בסיום העונה הנוכחית

ליונל מסי
ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

דיווח בעיתון הקטלוני טען שקפטן ברצלונה עשוי להגיע לליגה הבכירה באמריקה. כזכור, ההסכם הנוכחי שלו עם אלופת ספרד יפוג ב-2021, אך סעיף בחוזהו מאפשר לו לעזוב בסוף כל עונה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם ליונל מסי יבצע מעבר סנסציוני ל-MLS? מאז שדווח בימים האחרונים שכוכב ברצלונה מחזיק באופציה לצאת מחוזהו במועדון הקטלוני בסוף כל עונה, חרושת השמועות ברחבי העולם תפסה תאוצה והיום (שני) פורסם ב"מונדו דפורטיבו" כי קפטן אלופת ספרד שוקל להגיע לארצות הברית עם סיום העונה הנוכחית.

הליגה הבכירה באמריקה הפכה ליעד פופולרי בקרב כוכבים רבים בענף, מאז שדיוויד בקהאם הצטרף ללוס אנג'לס גלאקסי ב-2007. כידוע, זלאטן איברהימוביץ' מככב באותה קבוצה בימים אלו, וויין רוני ישחק בדי.סי יונייטד עד המעבר לדרבי קאונטי בינואר הקרוב ובעבר עברו בליגה גם פרנק למפארד, סטיבן ג'רארד, דויד וייה ועוד.

לפי הדיווח ה-MLS הפכה ליעד מפתה גם בעיניו של מסי, אך כמובן שהעידן של "הפרעוש" בברצלונה עדיין לא הגיע לסיומו והקטלונים מצדם מתכוונים להשאיר אותו גם אחרי 2021, אז יסתיים החוזה הנוכחי שלו, כאשר ההסכם שיוגש לו לפי הפרסומים אתמול בספרד יהיה לכל החיים.

גם מעבר לקבוצת נעוריו ניואלס אולד בויס הוזכר כאופציה מבחינת מסי, שבינתיים צפוי לעלות למשחקו הראשון העונה בשבת הקרובה, כשברצלונה תארח את ולנסיה במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית.

ליאו מסי. יפתיע במעבר ל-MLS? (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images
ליאו מסי. יפתיע במעבר לאמריקה? (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי