ברצלונה גברה 0:2 על חטאפה, הפסד ליגה ראשון לבילבאו

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

לואיס סוארס וג'וניור פירפו העניקו לאלופה ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה וניצחון חוץ ראשון מאז אפריל. הבאסקים נכנעו לוולנסיה, שניצחה לראשונה מאז שאלברט סלאדס מונה למאמן. בהמשך: הדרבי של מדריד

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של הליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שישי) עם הניצחון המוחץ של ויאריאל 1:5 על בטיס והיום מתקיימים ארבעה משחקים נוספים, כאשר במוקדם שבהם ולנסיה הנחילה לאתלטיק בילבאו את הפסדה הראשון לעונה הזו. לאחר מכן, ברצלונה חיברה שני ניצחונות לראשונה העונה, לאחר שהשיגה 0:2 אצל חטאפה. בהמשך, גרנאדה המפתיעה תארח את לגאנס והדובדבן שבקצפת יגיע בשעה 22:00 – עם הדרבי של העיר מדריד, בו אתלטיקו תארח את ריאל.

חטאפה – ברצלונה 2:0
האלופה המכהנת השיגה נקודות יקרות ללא ליאו מסי ועוסמאן דמבלה הפצועים ולראשונה העונה, היא רשמה שני ניצחונות ליגה רצופים שיביאו אותה במצב רוח משופר לקרב הקשה נגד אינטר במסגרת ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב. מארק אנדרה טר שטגן שלח מסר נוסף לאנשי נבחרת גרמניה: תחילה, השוער מנע מהביתיים לעלות ליתרון עם הדיפה נהדרת ובדקה ה-41 סיפק ביצוע מדהים, כשהשתלט על כדור מחוץ לרחבה שלו ושלח ללואיס סוארס בישול בכדור ארוך, שהאורוגוואי המשיך בהקשתה אל הרשת מעל דויד סוריה.

בדקה ה-49, סוריה הדף רע מאוד בעיטה של קרלס פרס מחוץ לרחבה, ג'וניור פירפו עט על הריבאונד ודחק מקרוב את השני של בארסה, ששמרה על התוצאה עד לסיום והעלתה את מאזנה ל-13 נקודות, מה שאפשר לה לעקוף את ויאריאל ואתלטיק בילבאו בטבלה ולהתברג בין ארבע הראשונות למרות היכולת המאכזבת מפתיחת העונה.

ניצחון ליגה שני ברציפות. שחקני ברצלונה חוגגים (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)
ניצחון ליגה שני ברציפות. שחקני ברצלונה חוגגים (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)

אתלטיק בילבאו – ולנסיה 1:0
תחילת העונה הייתה סוערת במיוחד עבור העטלפים, שלא ניצחו בליגה מאז ה-0:1 על מאיורקה במחזור השני ונפרדו מהמאמן מרסליניו אחרי שלושה מחזורים בלבד. אז היום אלברט סלאדס, שהחליף את מרסליניו על הקווים, השיג את ניצחון הבכורה שלו כמאמן ולנסיה דווקא באחד המגרשים הקשים בספרד. דניס צ'רישב כבש בדקה ה-27 את שער הניצחון, שקבע את הפסד הבכורה של בילבאו בעונה הנוכחית.

שחקני ולנסיה חוגגים את השער של צ'רישב (CESAR MANSO/AFP/Getty Images)

תוצאה נוספת
גרנאדה – לגאנס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי