ואלוורדה: "אנחנו זקוקים לניצחון". דיווח: נפגש עם ברתומאו

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Denis Doyle/Getty Images

מאמן ברצלונה שוחח עם הנשיא, שעל פי התקשורת הספרדית הבטיח לו כי ימשיך במועדון. בשבת סלטה ויגו ואוסקר גארסיה יגיעו לקאמפ נואו: "הם במצב לא צפוי". על מסי וגריזמן: "זה הרבה יותר פשוט ממה שנראה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שיחת היום בברצלונה היא מעמדו של ארנסטו ואלוורדה. המאמן היה על הכוונת, לפחות בתקשורת הספרדית, עוד אחרי ההפסד ללבאנטה בשבת שעברה. באמצע השבוע הגיע התיקו 0:0 המאכזב נגד סלביה פראג, וכעת בטוחים בספרד כי אם לא ישיג תוצאה טובה נגד סלטה ויגו מחר (שבת) יגיע זמנו של המאמן להיפרד מהקבוצה הקטלאנית שעל הקווים שלה עמד בשנתיים וחצי האחרונות.

ברצלונה תפגוש יריבה לא מוכרת, שהחליפה השבוע מאמן ומינתה את אוסקר גארסיה לתפקיד אחרי פתיחת עונה נוראית. ואלוורדה התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואחר: "הם במצב לא צפוי. במשחקים האחרונים הם הראו שיש להם כישרון, אבל חסר להם ביטחון וחסרה להם סבלנות. אם זה מה שהם יקבלו עכשיו מהמאמן החדש, יהיה קשה לשחק נגדם".

השבוע הלא פשוט: "אנחנו זקוקים לניצחון. הפסדנו משחק בשש דקות נגד לבאנטה, אנחנו חייבים לחזור למסלול עם שלוש נקודות. אני יודע מה הפסד אומר בקבוצה הזאת, ואני רוצה לשמור עם ההובלה בליגה".

גארסיה.
גארסיה. "הם יקבלו ביטחון וסבלנות מהמאמן החדש" (Getty Images/Bongarts/Getty Images)

מבין את הביקורות נגדו: "זה לא משנה אם אני מבין, ככה זה. אין לי הרבה מה להגיד על זה. אם היינו משחקים טוב יותר, כולם היו רגועים יותר. חייבים לקבל את הדברים כמו שהם. הכל עוד יכול להשתנות לטובה".

ואלוורדה נשאל ישירות האם הוא חושש לגבי עתידו וענה באופן חד וחלק שהוא לא רואה סיבה לחשוש. ב"מונדו דפורטיבו", אגב, פורסם שנשיא ברצלונה ג'וזפ ברתומאו נפגש עם המאמן לארוחת צהריים והבטיח לו את המשך דרכו במועדון.

"לא חמקה ממני העובדה שיש לנו שני משחקים בלי ניצחון", אמר ואלוורדה, "זה יוצר אי יציבות באווירה. חשוב שנשמור על איזון, זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה ואנחנו תמיד מתגברים על זה. מצפה לנו משחק חשוב".

גריזמן ומסי אחרי ההפסד ללבאנטה.
גריזמן ומסי אחרי ההפסד ללבאנטה. "הם צריכים להתרגל אחד לשני "(Alex Caparros/Getty Images)

החיבור בין מסי וגריזמן יבוא לידי ביטוי בקרוב: "כולם מדברים על זה, אבל אני חושב שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה. אנטואן מגיע מסגנון משחק אחר. אנחנו עובדים על זה, הם צריכים להתרגל אחד לשני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי