דיווח: יובנטוס מוכנה להעביר שלושה שחקנים תמורת פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

באנגליה טוענים כי אלופת איטליה חזרה למירוץ אחרי האקס הצרפתי, ומתכוונת להציע למנצ'סטר יונייטד עסקה חדשה שתכלול בתוכה את דוגלאס קוסטה, בלז מטווידי וז'ואאו קאנסלו תמורת הקשר

(גודל טקסט)

יובנטוס ממשיכה בניסיונות להחזרתו של פול פוגבה. בסוכנות הידיעות הבריטית "מטרו" דווח הבוקר (שישי) שאלופת איטליה נחושה להשיב את הקשר הצרפתי, שאמר לפני מספר שבועות כי הוא מעוניין לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. המשא ומתן בין המועדונים החל בזמן האחרון, אך בשבוע שעבר פורסם כי השדים האדומים דרושים עבור אלוף העולם 150 מיליון וליש"ט, ושהגברת הזקנה בחרה לוותר על השחקן.

לפי הפרסומים האחרונים, יובנטוס מוכנה להגיש לאנגלים הצעה חדשה על פוגבה, שתכלול בתוכה שלושה שחקנים שיעשו את הדרך לאולד טראפורד: דוגלאס קוסטה, ז'ואאו קאנסלו ובלז מטווידי. כאמור, האיטלקים אינם יכולים לעמוד בסכום הכספי אותו דורשת הקבוצה מהפרמיירליג, ולכן מקווה שהטרייד האפשרי יצא לפועל.

מנצ'סטר יונייטד רכשה הקיץ את ארון וואן-ביסאקה בסכום שיא של 50 מיליון יורו ולכן לא נראה כי תתעניין בקאנסלו. בנוסף, האדומים לא צפויים לגלות עניין גם בקוסטה ומטווידי, למרות שבעבר שמם נקשר למעבר לצפון אנגליה. מינו ראיולה, סוכנו של פוגבה אמר מוקדם יותר השבוע: "כרגע לא קורה כלום. אני לא יודע לגבי הישארות במנצ'סטר יונייטד. אני חיי את היום אבל לא יודע מה יקרה מחר. הסוף של הסיפור עדיין לא נכתב".

פול פוגבה. עשוי לשוב בקרוב לסרייה א' (GettyImages)
פול פוגבה. עשוי לשוב בקרוב לסרייה א' (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי