כריסטיאנו רונאלדו שבר שתיקה: "לא עברתי על החוק, הוא משקר"

כריסטיאנו רונאלדו במדיירה | RUI SILVA/AFP via Getty Images

כוכב יובנטוס, שנדבק בקורונה בעת שהותו עם נבחרת פורטוגל, הגיב להאשמת שר הספורט האיטלקי לפיה הפר את הנחיות הבידוד כששב לטורינו: "הכל נעשה בתיאום, גם של אותו אדם שלא אגיד את שמו". ואיך הוא מעביר את הזמן?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו החליט לצאת למתקפת נגד. יממה אחרי ששר הספורט האיטלקי טען כי כוכב יובנטוס הפר את ההנחיות כאשר עלה על אמבונלס אווירי במטרה לעבור את תקופת הבידוד בביתו בטורינו ולא בפורטוגל, כעת הגיעה תגובתו של CR7.

יובנטוס כבר אתמול מיהרה להבהיר שהחזרת החלוץ לאיטליה נעשתה בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים, אבל החלוץ שנדבק בקורונה במהלך שהייתו עם נבחרת פורטוגל שמר על שתיקה. הערב (שישי) הוא החליט לשבור אותה ועשה זאת באמצעות "לייב" בעמוד האינסטגרם שלו.

"לא הפרתי הנחיות ולא שברתי שום פרוטוקול", הצהיר CR7, "באיטליה אומרים שעברתי על החוק, אבל מדובר בשקר. שוחחתי עם הקבוצה שלי ונהגנו לפי כל ההנחיות ובהתאם לאישורים – גם של אותו אדם שלא אגיד את שמו והוא משקר. הכל נעשה לפי ההנחיות".

"הכל נעשה בתיאום ולפי ההנחיות" | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

רונאלדו, שאינו סובל מתסמינים ומרגיש טוב לדבריו, סיפר כיצד הוא מעביר את הבידוד בביתו: "השמש מאוד עוזרת. בטורינו זו משימה מאוד לא קלה, אבל אני משתדל ליהנות מהשמש ולהשתזף 20-30 דקות כשמזג האוויר מאפשר זאת. אני אוהב לשבת במרפסת תחת השמש, זה גם חשוב מאוד לגוף לקבל ויטמין די. חשוב גם לאכול טוב, לעשות ספורט – אנשים לא יודעים, אבל ללכת זה דבר חשוב. אני גם משתדל לישון טוב בלילה, זו התרופה הטובה ביותר לכל".

כידוע, כריסטיאנו רונאלדו יצטרך לעבור בדיקת קורונה ולהוכיח שהוא שלילי לנגיף עד ה-21.10, בעוד חמישה אחרת, אחרת לא יוכל ליטול חלק במשחק ליגת האלופות נגד ליאו מסי וברצלונה שייערך שבוע לאחר מכן.

כריסטיאנו רונאלדו
רונאלדו. במרוץ נגד הזמן כדי לשחק נגד ברצלונה | Silvia Lore/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי