פריי חבר לפשיץ', חבר חדש למנור סולומון בשחטאר דונייצק

קרים פריי
קרים פריי | אריאל שלום

פריי חתם בקראגומרוק הטורקית וישתף פעולה עם אקס מכבי ת"א. פדריניו שהגיע מבנפיקה הצטרף לישראלי במועדון הפאר האוקראיני. וגם: ברצלונה לא רוצה לאבד את דמבלה בחינם, מרסלו מבוקש באנגליה. צ'להאנולו לאתלטיקו?

(גודל טקסט)

הקבוצות השונות ברחבי אירופה ממשיכות לחפש דרכים להתחזק לקראת העונה הבאה, ואנחנו מרכזים כאן עבורכם את כל ההעברות הגדולות של היום, לצד החדשות על מעברים אפשריים שעשויים להתרחש בהמשך חלון ההעברות.

רשמי

*חבר חדש למנור סולומון בשחטאר דונייצק. פדריניו חתם בשורות מועדון הפאר האוקראיני לחמש עונות, כאשר הוא מגיע מבנפיקה הפורטוגלית תמורת 18 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-23 משחק בעמדת הקיצוני ימני והוא יהיה חלק מהתקפת הקבוצה לצד הישראלי.

* אקס נוסף של ליגת העל חתם בקבוצת פתיח קראגומרוק הטורקית. לאחר שחלוץ מכבי תל אביב בעונה החולפת, אלכסנדר פשיץ', עשה את דרכו למועדון הטורקי, הפעם הגיע תורו של אקס מכבי חיפה, קרים פריי, להצטרף לקבוצה. פריי שב לכדורגל הטורקי אחרי שבעונה האחרונה הוא הושאל מאיסטנבול בשאקשהיר לאמן ההולנדית. הקבוצה שעלתה לליגה הבכירה בעונת 2019/2020 רשמה עונה מפתיעה במיוחד בקמפיין החזרה לליגה הראשונה כשסיימה במקום השמיני בטבלה. כעת, האקס הירוק והאקס הצהוב ישתפו פעולה וינסו לשחזר את ההישג הנהדר ואף להתעלות עליו עם קריאת תיגר על המקומות המובילים לאירופה.

* אייאקס רכשה שוער חדש – ג'יי גורטר בן ה-21 מקבוצת גו אהד איגלס, שעלתה בעונה האחרונה לליגה הבכירה. השוער הצעיר השתייך למחלקות השונות באייאקס עד גיל 14, וכעת הוא סוגר מעגל במדי קבוצת נעוריו עם חוזה לארבע עונות.

שמועות

*לסטר עוקבת אחרי מעמדו של פליפה קוטיניו בברצלונה, כך מדווח ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלוני. השועלים טרם החליטו האם לבצע מהלך רשמי בנוגע לברזילאי, אך במידה והם אכן יעשו זאת הם יציעו 20 מיליון יורו עבור הקשר או להביאו בהשאלה.

פיליפה קוטיניו | David Ramos/Getty Images

*הקאן צ'להאנולו יגיע לאתלטיקו מדריד? על פי דיווח של "סקיי ספורט", הקולצ'ונרוס הגישו הצעה לטורקי הבינלאומי שחוזהו במילאן פג בתום חודש יוני. האם אלופת ספקד תהיה התחנה הבאה של אשף הכדורים החופשיים?

*ג'יאנלואיג'י בופון עשוי לרשום בקיץ הקרוב קאמבק מרגש ולחתום בפארמה, מועדון נעוריו שירד לליגה השנייה. לחצו לידיעה המלאה.

* ברצלונה תיפגש בימים הקרובים עם סוכניהם של עוסמאן דמבלה ואילאיש מוריבה על מנת להאריך את החוזים של השניים. יש לציין לגבי הצרפתי כי הוא מסיים חוזה בעונה הבאה, והקטאלונים רוצים להימנע ממצב בו יאבדו אותו בקיץ 2022 ללא תמורה, בטח אחרי שרכשו אותו ב-105 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד ב-2017. בשבוע שעבר הוזכר כי הימים הקרובים "יהיו קריטיים" מבחינת עתידו של דמבלה, כאשר אם הצדדים לא יגיעו להסכמות, ברצלונה תנסה למכור אותו במהירות.

עוסמאן דמבלה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

* ליברפול תעקוב במהלך היורו אחרי פלוריאן נויהאוס, על פי דיווח באנגליה. קשר מנשנגלדבאך ונבחרת גרמניה יערוך באליפות אירופה את הופעת הבכורה שלו בטורניר בינלאומי, וללא ספק יהיה לו קרב עיקש על המקום ב-11 של יואכים לב מול שחקנים כמו טוני קרוס, אילקאי גונדואן ולאון גורצקה. כזכור, ליברפול איבדה הקיץ בעמדת הקישור את ג'ורג'יניו ווינאלדום שעם סיום חוזהו באנפילד חתם בפריז סן ז'רמן.

* בצל הדיווחים כי מרסלו ימשיך לעונה האחרונה בחוזהו בריאל מדריד, באנגליה טוענים כי סוכניו של הברזילאי כבר מחפשים עבורו קבוצה חדשה, וכי אברטון ולידס יונייטד נמצאות בתמונה ועשויות לרכוש אותו כבר בקיץ הנוכחי. על פי הדיווח ב"מירור", אברטון, קבוצתו הקודמת של קרלו אנצ'לוטי ששב בקיץ למדריד, היא זו שפייבוריטית להנחית את המגן הוותיק.

* האם בלם נבחרת ספרד, פאו טורס, יישאר לעונה נוספת בוויאריאל? מאמנה של מחזיקת הליגה האירופית, אונאי אמרי, התייחס לעתידו של הבלם בן ה-24: "הוא מסוג השחקנים שגוררים הרבה עניין. בכל רגע יכולה להגיע הצעה ממועדון בסדר הגודל של ריאל מדריד, ברצלונה או צ'לסי. ויאריאל, מועדון גדול בעצמו, תמיד משאיר את הדלת פתוחה, אך זה לא יקרה עכשיו".

פאו טורס | Eric Alonso/Getty Images

* ב"סקיי איטליה" נטען כי לוצ'יאנו ספאלטי, מאמנה החדש של נאפולי, מעוניין להנחית הקיץ בדרום איטליה לפחות קשר אחד, כאשר השם שנמצא על הרדאר הוא שחקנה של טוטנהאם, מוסא סיסוקו.

* מילאן קרובה לסכם את עסקת המכירה של דייגו לקסאלט לדינמו מוסקבה מהליגה הרוסית. האורוגוואי ששיחק בעונה האחרונה כמושאל בסלטיק צפוי לעבור לבירת רוסיה תמורת ארבעה מיליון יורו, שלוש שנים בלבד אחרי שהרוסונרי רכשו אותו עבור 19 מיליון יורו.

* ב"מירור" האנגלי מדווחים שבורנמות' מהליגה השנייה במדינה עשויה למנות את פטריק ויירה למאמן הקבוצה. הצרפתי שפוטר במהלך העונה החולפת מניס התראיין אצל הדובדבנים כבר בחודש פברואר לאחר פיטוריו של ג'ייסון טינדאל, אך לבסוף הקבוצה מדרום אנגליה מינתה את ג'ונתן וודגייט עד תום העונה.

פטריק ויירה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי