ללא ראמוס, וראן ו-ואסקס: ריאל תנסה להימנע מתסריט מונאקו 2004

זינדין זידאן | Angel Martinez/Getty Images

אלופת ספרד תגיע לאנפילד ותקווה להשלים שבוע מוצלח עם כרטיס לחצי הגמר, גם אדן הזאר לא יהיה בסגל. מודריץ' אמר: "עבדנו חודשים ארוכים כדי להגיע למצב הזה. הפציעות לא מהוות תירוץ, הן רק מאחדות אותנו יותר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר ניצחונות ביתיים על ליברפול וברצלונה, ריאל מדריד תעלה מחר (רביעי) לכר הדשא באנפילד ותקווה לחזור לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שנתיים בהן היא נעצרה כבר בשמינית הגמר. אמנם ה"בלאנקוס" יחסרו שחקנים רבים, אך הם מגיעים במומנטום חיובי ובמצב רוח מעודד לאחר הניצחון בקלאסיקו שהחזיר אותם למאבק האליפות לאחר שפיגרו בפער דו-ספרתי אחרי היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד.

לשחקנים רבים מהסגל הנוכחי של ריאל מדריד יש זיכרונות טובים מהמפגשים מול ליברפול. פרט ל-1:3 במדריד במשחק הראשון, שמונה שחקנים מהסגל שהמריא לאנגליה היו שותפים לניצחון על המייטי רדס בגמר ליגת האלופות ב-2018. עוד לפני כן, ריאל רשמה ניצחון כפול על האדומים בשלב הבתים בעונת 2014/15, כולל 0:3 מוחץ בביקור האחרון באנפילד.

בכל שנותיה בליגת האלופות, אלופת ספרד הגיעה 16 פעמים למפגש גומלין אירופי עם יתרון של שני שערים, ורק פעם אחת זה הסתיים בהדחה. מי שהייתה אחראית להישג היא מונאקו, עם האקס הלבן פרננדו מוריינטס, שניצחון 1:3 הספיק כדי להפוך הפסד 4:2 בברנבאו. זינדין זידאן, שלקח חלק במפגשים הללו כשחקן, יקווה להימנע מלחוות את המהפך בפעם השנייה.

לוקה מודריץ' | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לפני שעלתה לאימון המסכם שלה, ערכה ריאל מסיבת עיתונאים, בה זידאן נערך ליריבה: "אנחנו מצפים למשחק קשה ותובעני, לא נבוא לשחק על תיקו – ריאל מדריד באה לנצח בכל מקום. לא נתלונן על עומס המשחקים, פשוט נבוא להילחם בכל משחק בנפרד". קשר הקבוצה, לוקה מודריץ' אמר: "אנחנו מרגישים טוב. עבדנו חודשים ארוכים כדי להיות במצב הזה. הפציעה של לוקאס ואסקס הייתה קשה כי הוא שחקן חשוב עבורנו, אבל הרגעים האלה מאחדים אותנו אפילו יותר. לא נתלונן על הפציעות, אנחנו באים לנצח".

"זה לא יתרון שאין באנפילד קהל", התייחס הקרואטי לכך שלא יהיו אוהדים באצטדיון, "ככה הכדורגל עכשיו בכל העולם. למרבה המזל, זה נראה שזה קרוב לסיום. באופן אישי העדפתי לשחק לעיני אנפילד מלא". לגבי עתידו האישי ועתידו של המועדון: "אני מאוד שמח כאן ומרגיש טוב, אני רוצה להישאר פה גם בעונה הבאה. החוזה שלי כרגע מתנהל טוב, אבל אני לא יכול להרחיב מעבר לכך. אמבפה? הוא שחקן מהטופ העולמי, וכאלה יתקבלו בברכה במועדון".

פדריקו ואלוורדה. נכלל בסגל למרות הפציעה בקלאסיקו | Angel Martinez/Getty Images

מבחינה מקצועית, זידאן יגיע להתמודדות מול יורגן קלופ עם חיסורים רבים, בעיקר בהגנה: דניאל קרבחאל לא שיחק כבר חודשיים ורפאל וראן חזר מפגרת הנבחרות עם קורונה. הקפטן, סרחיו ראמוס, שמפספס את המשחק עקב פציעה, התגלה היום כחיובי לקורונה, ואל כל אלה התווסף לוקאס ואסקס שנפצע בקלאסיקו וגמר את העונה. בהתקפה, אדן הזאר עדיין פצוע ונותר מחוץ לסגל.

לאור שלל החיסורים, זידאן צפוי לפתוח בהגנה עם אלברו אודריוסולה, נאצ'ו ואדר מיליטאו, כשפרלאן מנדי יהיה הנציג היחיד של ההרכב הבכיר ברביעייה האחורית. בקישור אמורה לפתוח שלישיית הקישור הקבועה שהובילה את אלופת ספרד לשלושה גביעי אירופה רצופים – קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ'. פדריקו ואלוורדה, שהיה בספק למשחק לאחר שנפצע בקלאסיקו, נכלל בסגל, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. מי שככל הנראה יפתחו בהתקפה הם אלה שגם עלו ב-11 במשחק הראשון מול ליברפול – מרקו אסנסיו, ויניסיוס וקארים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי