אגוארו בתמונת ההרכב לפרגוואי, סקאלוני: "מסי המנהיג שלנו"

ארגנטינה תעלה הלילה (שלישי, 03:00 בספורט3) למשחקה השלישי בברזיל, המאמן הגן על לאוטרו מרטינס שספג ביקורות ושיבח את חלוץ הרכש של ברצלונה. די מריה ישוב ל-11 מול הנבחרת שהאלביסלסטה לא ניצחה מאז 2015

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה התקשתה במשחקה הראשון בקופה אמריקה 2021 בברזיל בו סיימה ב-1:1 נגד צ'ילה, אבל במסגרת משחקי המחזור השני בבית א' הציגה שיפור די משמעותי כאשר ליאו מסי אמנם לא כבש כמו במשחק הראשון, אבל סיפק הצגה שכללה בישול בדרך ל-0:1 על אורוגוואי. הלילה (בין שני לשלישי, 03:00 בספורט3) היא תפגוש את פרגוואי, שאמנם שיחקה רק פעם אחת, אך מחזיקה במאזן מושלם הודות ל-1:3 על בוליביה.

מאמן נבחרת ארגנטינה, ליונל סקאלוני, צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב, אולם שניים נראים בטוחים: אנחל די מריה, שלא פתח במשחק הקודם, אמור לשוב ל-11 על חשבון ניקולס גונסאלס שנפצע ולקישור ישוב ליאנדרו פארדס במקומו של ג'ובאני לו צ'לסו, שחקן טוטנהאם שנפגע גם כן. מספר שחקנים נוספים כמו ניקולס טליאפיקו ורודריגו דה פול בתמונת ההרכב וארגנטינה כולה מחכה לראות מי יעלה בחוד, לאוטרו מרטינס או סרחיו אגוארו, חלוץ הרכש של ברצלונה שזכה למחמאות על כך שמיום ליום הוא נראה באימונים טוב יותר וחד יותר אחרי עונה לא פשוטה שעבר במנצ'סטר סיטי.

כשנשאל סקאלוני על הביקורת נגד לאוטרו מרטינס ומדוע הוא לא משחק עם שני חלוצים, השיב: "אנחנו מאוד מרוצים מלאוטרו מרטינס וכל עוד אני המאמן אז הוא ימשיך להיות חלק מרכזי בנבחרת. אנחנו גם לא משחקים עם חלוץ אחד, אלא עם שניים או שלושה בכל משחק – הם יכולים להיות בצד או במרכז ביחד".

לאוטרו מרטינס | EVARISTO SA/AFP via Getty Images

לסיום אמר המאמן על מסי: "מאז שאני מוביל את נבחרת ארגנטינה כמאמן, אני חושב שלא היה שינוי בכל הנוגע למסי על המגרש – הוא מנהיג, בחור מיוחד ואהוב שתמיד מנהיג אותנו על הצד הטוב ביותר".

יהיה זה המפגש ה-96 בין ארגנטינה לפרגוואי והמאזן הוא לטובת הארגנטינים, שניצחו 48 פעמים והפסידו 15 משחקים בלבד, 32 נוספים הסתיימו בתיקו. עם זאת, ארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים הסתיימו בטעם מר עבור ארגנטינה, שסיימה בשלוש תוצאות תיקו והפסידה במוקדמות מונדיאל 2018 בתוצאה 1:0. למעשה, הניצחון האחרון של ארגנטינה על פרגוואי נרשם בקופה אמריקה 2015, 1:6 מוחץ בחצי הגמר.

במשחק נוסף שייערך בבית, אורוגוואי תתמודד נגד צ'ילה לקרב מסקרן במיוחד (00:00 בספורט3). הצמד הקטלני של האלביסלסטה, לואיס סוארס ואדינסון קבאני, לא מצאו את הרשת בהפסד לארגנטינה שהיה משחקם הראשון בקופה והם יצטרכו כעת להכניע את צ'ילה, שאחרי תיקו נגד ארגנטינה במחזור הראשון גברה 0:1 על בוליביה. בצ'ילה מתחוללת סערה ביממה האחרונה לאחר שפורסם כי ארתורו וידאל ושחקנים נוספים הזמינו נערות ליווי למלון, דבר שהוכחש בתוקף על ידי ההתאחדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי