ליאו מסי יתייצב לאימון בכורה תחת קומאן ביום שני בערב

ליאו מסי
ליאו מסי | FC Barcelona/Handout via Getty Images

בתקשורת בספרד אישרו ש"הפרעוש" ישוב למתחם האימונים מחר בערב ויחל בהכנות לעונת 2020/21

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפני שליאו מסי הכריז ביום שישי על הישארותו בברצלונה לפחות בעונת 2020/21 הקרובה, הוא נעדר על דעת עצמו מאימוני הקבוצה והמבדקים הרפואיים שערכו השחקנים, כולל בדיקת קורונה.

כידוע, הריאיון שבו הכריז מסי על המשך דרכו בברצלונה גם הכיל ביקורת קשה נגד המועדון ובפרט נגד הנשיא ג'ורדי ברתומאו, כך שעל אף אנחת הרווחה בקטלוניה מהמשך דרכו של מי שנחשב לדעת רבים הכדורגלן הטוב בעולם – במועדון לא מסתירים את העובדה שמדובר עדיין במשבר שעוד עלול להחריף.

למרות זאת, חדשות טובות הגיעו מכיוונו של מסי הבוקר (ראשון) כאשר בקבוצה התבשרו כי מחר הוא ישוב לפעילות הקבוצתית. "הסיוט נגמר וכעת זה הזמן להסתכל קדימה", נכתב ב"ספורט" שפרסם על חזרת "הפרעוש" לאימונים החל ממחר. כידוע, ברצלונה תפתח את ה"לה ליגה" באיחור של שבועיים, כך שמשחק הבכורה של מסי העונה יהיה ככל הנראה ב-27.9 מול ויאריאל, להוציא משחקי הכנה.

אימון הבכורה של מסי צפוי להיות מחר ב-18:30 שעון ישראל, אז למעשה יתאמן לראשונה תחת רונאלד קומאן. כזכור, על פי הפרסומים השניים שוחחו בפעם האחרונה ימים ספורים לפני ששלח מסי את בקשתו הרשמית לעזוב, שיחה שדווח כי במהלכה קומאן אמר למסי שהוא לא יזכה תחתיו לפריווילגיות ואילו הקפטן השיב כי דברי המאמן מערערים אותו ויובילו אותו לחשוב ברצינות על עתידו במועדון.

ליאו מסי
ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי