שינויים בהרכב ריאל מדריד, דסט עשוי לערוך בכורה ב-11 של ברצלונה

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם סרחיו ראמוס. לא הרשימו נגד בטיס | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

בשל העומס, שבעה משחקים ב-23 ימים, זידאן יבצע רוטציה: "השחקנים לא נחים". המגן שעלה מהספסל מול סביליה אמור להחליף את ג'ורדי אלבה הפצוע מול חטאפה. וגם: אתלטיקו תנסה לחזור להבקיע ולנצח

(גודל טקסט)

לאחר פגרת נבחרות במהלכה ספרד לא הרשימה בכלל והשיגה שלוש נקודות משש אפשריות, הליגה תשוב לפעילות מחר (שבת) עם ארבעה מפגשים מסקרנים. סביליה תפתח את היום בחוץ מול גרנדה (14:00), אתלטיקו מדריד תקווה לשוב למסלול הניצחונות נגד סלטה ויגו (17:00), ריאל מדריד תנסה לשמור על הפסגה מול קאדיס (19:30) וברצלונה תעלה אל כר הדשא במדריד מול חטאפה (22:00).

גרנדה – סביליה

אחרי ששמטו נקודות רק בקאמפ נואו מול בברצלונה, במשחק בו הם בהחלט היו יכולים לצאת עם ניצחון, האנדלוסים יקוו לשוב למסלול הניצחונות, כאשר שלוש נקודות מול גרנדה יעלו אותם באופן זמני לפסגת הטבלה הספרדית בצוותא עם ריאל מדריד, לה משחק יותר ערב המחזור. המארחת, לה שבע נקודות מארבעה משחקים, תנסה להתאושש אחרי שני משחקים ללא ניצחון ושישייה מהדהדת מאתלטיקו לפני שני מחזורים.

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד

דווקא אחרי שהציתו את הדמיון עם שישייה במחזור הפתיחה, חניכיו של דייגו סימאונה נעצרו עם שני משחקים מאכזבים שהסתיימו ב-0:0. באתלטיקו מדדריד יקוו שלואיס סוארס וז'ואאו פליקס יחזרו לעצמם ויובילו את ההתקפה בדרך לניצחון ליגה שני. מנגד, קבוצתו של המאמן אוסקר גרסיה תגיע להתמודדות די לחוצה, לאחר שרשמה שני הפסדים ברציפות ולא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה.

לואיס סוארס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

ריאל מדריד – קאדיס

שבוע לפני הקלאסיקו הראשון של העונה שייערך בקאמפ נואו, ריאל תגיע לסנטיאגו ברנבאו במטרה ברורה: לרשום ניצחון רביעי ברציפות, רצוי מוחץ, שיעניק לה ביטחון לקראת המשחק המסקרן מול היריבה השנואה ברצלונה במחזור הבא. מי שימשיכו להיעדר בשורות האלופה הם דני קרבחאל ואדן הזאר המאכזב. ויניסיוס ג'וניור יקווה להבקיע מחזור שלישי ברציפות. בשל העומס, שבעה משחקים ב-23 ימים, המאמן זינדין זידאן צפוי לבצע מספר שינויים ב-11, כשבין השאר יחסר מרטין אודגארד שנפצע היום באימון ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר. "השחקנים שלי לא ממש נחים, כך שאצטרך לבצע רוטציה", הודה זידאן והתייחס בקצרה לשמועות על מועמדותו של ארלינג הולאנד: "הוא שחקן טוב מאוד".

מן העבר השני, למרות פערי הרמות, קאדיס, לה שני ניצחונות חוץ רצופים ושבע נקודות מתוך 15, לא תוותר מראש ותקווה לחולל סנסציה שתעורר הדים בכל אירופה. בינתיים, ב'אס' פורסם שליברפול וברצלונה ניסו לפתות את קיליאן אמבפה להצטרף אליהן בתום העונה הקרובה, אך ילד הפלא של פריז סן ז'רמן נחוש בדעתו ורוצה לעבור אך ורק לריאל מדריד. קאסמירו, קשר הבלאנקוס, התייחס לאפשרות שהצרפתי יצטרף: "יש המון דיבורים על שחקנים שמועמדים להגיע לריאל מדריד, ככה זה כל הזמן. הוא שחקן מצוין, אבל נכון לעכשיו הוא בפ.ס.ז' ואני מאחל לו שיצליח".

ריאל מדריד, לו"ז | מסך

חטאפה – ברצלונה

סגנית האלופה פתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, אך במחזור האחרון מעדה בבית מול סביליה ולא הייתה רחוקה מהפסד. עם זאת ובניגוד לתחזיות, בינתיים נראה שהמאמן החדש רונאלד קומאן הצליח לייצב את הספינה. מארק-אנדרה טר שטגן וג'ורדי אלבה הפצועים ימשיכו להיעדר, כך שנטו יעלה בין הקורות ואילו סרג'יניו דסט, שעלה מהספסל במחזור שעבר, עשוי לרשום בכורה בהרכב.

אנסו פאטי, לו שלושה שערים בשלושה משחקים, יקווה להבקיע פעם נוספת ולהגיע בביטחון שיא למשחק במחזור הבא מול ריאל מדריד ואילו ליאו מסי, ששב לספרד לאחר הניצחון ההיסטורי של ארגנטינה בבוליביה, ינסה להבקיע שער שדה ראשון העונה בליגה הספרדית. פיליפה קוטיניו ואנטואן גריזמן ימשיכו ב-11.

קומאן, אגב, הגיב במסיבת העיתונאים על דבריו של גריזמן ("בנבחרת צרפת יש מאמן שיודע איך לשחק איתי"): "רק המאמן יחליט כיצד לשחק והתפקיד של השחקנים הוא להופיע. אין מה לדון בכך".

בנושא אחר: ב'ספורט' הספרדי מדווחים שממפיס דפאיי סיכם עם ברצלונה על הצטרפותו בחודש ינואר והמועדון מנסה למצוא פתרון כלכלי על מנת להנחית את כוכב ליון בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי