פפ יחזור לברצלונה? "רוצה שמסי יידע שמכוונים לזכות באלופות"

פפ גווארדיולה, ליאו מסי | Laurence Griffiths/Getty Images

ויקטור פונט, שנחשב לפייבוריט בין המועמדים לנשיאות המועדון, הצהיר שהוא רוצה להשיב 'הביתה' את מאמן מנצ'סטר סיטי, צ'אבי, אינייסטה ופויול בכדי לגרום לפרעוש להמשיך ולזכות בצ'מפיונס בעונה הבאה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם ברצלונה יוצאת לדרך חדשה? אחרי שהנשיא המושמץ ג'וזפ מריה ברתומאו התפטר ביום שלישי האחרון, אתמול (רביעי) הקבוצה רשמה 0:2 יוקרתי על יובנטוס בליגת האלופות והראתה ניצוצות שאולי מסמנים על יציאה לעידן חדש אחרי אחת התקופות הרעות שחווה המועדון בשנים האחרונות. חלק מהשחקנים הבכירים, ובראשם כמובן ליאו מסי, היו במערכת יחסים קלוקלת עם ברתומאו וכזכור, רצה לעזוב הקיץ את הקבוצה לראשונה בקריירה, אך נשאר בעל כורחו ותקף את הנשיא.

ועכשיו נשאלת השאלה מי יחליף את ברתומאו בתפקיד. מי שנחשב לפייבוריט בין המועמדים לנשיאות הוא ויקטור פונט בן ה-48, אשר התראיין היום ל"סקיי ספורטס" והצהיר שהוא מעוניין להשיב לברצלונה את פפ גווארדיולה, אשר הכניס את המועדון לעידן אולי המצליח ביותר שלו בכל הזמנים כאשר התמנה למאמן ב-2008 ונראה שהוא עתיד לסיים את תפקידו הנוכחי במנצ'סטר סיטי עם סיום העונה, לפחות על פי איך שהדברים הולכים עד כה.

"מצפה לנו אתגר גדול – להחליף את הדור של העשור האחרון בבארסה, שהוא שלדעתי הדור הטוב ביותר שראה אי פעם עולם הכדורגל", אמר פונט. "הקבוצה זקוקה להשקעה משמעותית ותכנית מאוד מוצקה כדי לעמוד באתגרים שלנו. הכוונה שלי היא לבנות פרויקט תחרותי וחזק מאוד".

ג'וזפ מריה ברתומאו | Noelia Deniz/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

"אנחנו בברצלונה ברי מזל שירשנו את סגנון המשחק שהנחיל יוהאן קרויף במועדון", המשיך המועמד לנשיאות. "רוב אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר מכירים את הסגנון הזה הם גם אוהדים ואוהבים את המועדון שלנו – כמו פפ גווארדיולה, צ'אבי, אנדרס אינייסטה וקרלס פויול. כולם אגדות שכיכבו בברצלונה אך לא נמצאים בה היום, ועלינו להחזיר אותם אלינו כדי להבטיח שנחזור להיות תחרותיים".

לאחר ההצהרה הזו, פונט שלח מסר למסי במטרה שיישאר בקבוצה ויאריך את חוזהו, אשר מסתיים בתום העונה: "הדבר היחיד שמסי צריך לדעת זה שהוא חלק מפרויקט תחרותי ששואף לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה. אין לנו ספק שאם יהיה לנו הכבוד לקחת את ההנהגה על בארסה נוכל להבטיח את הישארותו של מסי".

צ'אבי, קרלס פויול, אנדרס אינייסטה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי