"ברצלונה לא יכולה להתחרות עם פ.ס.ז' על מסי"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

אגוסטי בנדיטו, אחד המועמדים לנשיאות המועדון, טען כי הקטאלנים לא יוכלו להתמודד כלכלית עם אלופת צרפת: "פריז שייכת לקטארים, צריך להיזהר מהחבר'ה האלה"

(גודל טקסט)

לא שקט בברצלונה. רגע לפני המפגש מול ולנסיה מחר (שבת) ולמרות שני הניצחונות הרצופים שהשיגה הקבוצה בליגה, בסביבת המועדון ממשיכים לעסוק באפשרות שליאו מסי יעזוב בתום העונה. כידוע, הכוכב הארגנטינאי יוכל להתשחרר בחינם בקיץ וכבר החל מינואר יהיה חופשי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. בהקשר, אגוסטי בנדיטו, אחד המועמדים לנשיאות ברצלונה בבחירות שייערכו בחודש הבא, תיאר תמונת מצב עגומה בנוגע לסיכויי הבלאוגרנה לשמור על הפרעוש אצלם.

בנדיטו התראיין לרדיו 'מארקה' וטען שהקטאלנים לא יוכלו להתחרות בסכומים של פריז סן ז'רמן, אם אלופת צרפת אכן תגיש הצעה למסי, כפי שדווח לא אחת בתקופה האחרונה: "כששמעתי את ניימאר מדבר על רצונו להתאחד עם מסי, אמרתי 'לעזאזל, צריך להיזהר מהחבר'ה האלה' (פ.ס.ז'). פריז שייכת לקטארים, אם הם באמת רוצים אותו, אנחנו לא נוכל להתחרות בהם".

"המפתח הוא שמסי ישנה את דעתו בנוגע לעזיבה", המשיך בנדיטו, "כי אנחנו לא נוכל להתחרות עם המועדונים העשירים באירופה מבחינה כלכלית. כולנו רוצים לראות אותו נשאר בבארסה, הוא השחקן הטוב בעולם. החלטה רצינית כמו זו שהוא לקח לא נובעת מיום רע, זה לא שהוא רק קם מהמיטה על הצד הלא נכון".

בנדיטו הוביל בעבר שתי הצעות אי אמון כנגד הנשיא האחרון ג'וספ ברתומאו, כשהאחרונה הייתה ב-2017, וכעת הוא לא חוסך בביקורת על ההנהלה שהתפטרה לפני כחודש וחצי: "ברצלונה עוברת תקופה כלכלית מאוד קשה בעקבות ההרס שההנהלה הקודמת הותירה, הם קיבלו החלטות מזעזעות וייקח חודשים לתקן את הנזק".

אגוסטי בנדיטו | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי